adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila David Junior din Eforie Nord

Eforie Nord , aleea panselelor, nr. FN  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile vilei David Junior din Eforie Nord


   Aurelia A. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 09.08.2017 - 14.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de plaja si de centrul statiunii, camera mare , dotata cu utilitati , proprietar ok ,de bun simt
   Nicolae Adrian din Orsova Mehedinti
nota: 10
schedule sejur: 03.09.2016 - 05.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera mare, curata, zona centrala, aproape de plaja, proprietar foarte amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am constatat nereguli, totul a fost perfect.
   Sorina din Sinaia
nota: 7.3
schedule sejur: 29.08.2016 - 02.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pentru noi locatia a fost buna,in sensul ca este aproape de plaja,pe strada comerciala ce urca de la Belona spre centru.
Proprietarii amabili.
Pret acceptabil ptr conditiile oferite.
thumb_down
Aprecieri negative:
Clanta de la usa se bloca,dar s-a remediat pe parcurs.
Usa de la cabina de dus era blocata.
Un miros greu de canalizare in baie si chiar si la chiuveta din camera a doua
Lenjeria si salteaua ar putea fi mai bune.
Persoanele mai in varsta ar trebui sa fie cazate la primul etaj,deoarece la etajul 2 si 3 se urca pe niste scari de lemn inguste
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Aspectul general al camerei este mai atragator pe internet decat in realitate.
Răspunsul unității:
Cand ati facut rezervarea vi sa spus la ce etaj este camera,pozele sunt reale,lenjeria curata,legat de scari nu am mai avut reclamati.va multumesc.
CONTACT UNITATE
Dorobantu iulian
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,