adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Cormoran din Eforie Nord 3 grade grade grade

Eforie Nord , str. Kogalniceanu, nr. 5  
Nota 9.3/10 Excelent !
10 recenzii
Cornel Stefan din Bacau (08.08.2017)

Discretie si camera in care am stat foarte ok

​Capacitate: 31 adulți și 2 copii în 12 spații de cazare.
Vila se afla foarte aproape de centrul localitatii Eforie Nord dar in acelasi timp este ferita de zgomotul si forfota centrului prin insasi pozitionarea sa.

Accesul catre doua dintre cele mai bune locatii de plaja se face foarte usor iar ca distanta nu este mai departe decat o foarte scurta plimbare pe langa magazinele de sezon.

Toate camerele vilei sunt dotate cu aer conditionat, frigider si Tv cu cablu, sunt spatioase si luminoase, au baie proprie, apa calda non stop, sunt recent renovate, lenjerie noua si de calitate.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check fax
  • check internet wireless
  • check internet prin cablu
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check acces la bucatarie
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque
  • check pat bebe

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Marcela Dumitrescu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,