adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Arrina din Eforie Nord

Eforie Nord , str. Vasile Alecsandri, nr. 3  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile vilei Arrina din Eforie Nord


   Liviu M. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 21.08.2016 - 28.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte curat,liniste,frumos amenajat,camera mare ,frigider,balcon super... Toate conditiile pentru un concediu placut
thumb_down
Aprecieri negative:
Hartie igienica rooooz!
Răspunsul unității:
Multumim pt.aprecieri.
   Raul din Lupeni
nota: 9.8
schedule sejur: 24.08.2015 - 31.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte multumiti ,curatenie in camere,aer conditionat,totul a fost ok.
   Mihai A. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 27.07.2015 - 31.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Multumim pentru amabilitatea gazdelor care ne-au facut sa ne simtim ca acasa. Curatenie facuta zilnic, s-au schimbat prosoapele. Vila foarte aproape de plaja si de centrul statinuii. Vom reveni cu siguranta la Vila Arrina.
   Catalin Alin B. din Giurgiu
nota: 10
schedule sejur: 27.07.2015 - 31.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu exista nimic de reprosat, toate descrierile din anunt sunt reale.
Din punctul meu de vedere va recomand cazarea la vila Arrina.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt
   Constantin din Toplita
nota: 10
schedule sejur: 23.06.2014 - 28.06.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Felicitari gazdelor, foarte atente, si prietenoase; conditii de cazare foarte bune, hoteliere, curatenie peste tot, aproape de centru, in camera exista tot ce are nevoie un turist, liniste, spatiu de parcare bun, toata descrierea pe site corespunde realitatii, inclusiv preturile; exista gratar in curte, care nu e mentionat pe site
   Adina R. din Botosani
nota: 10
schedule sejur: 05.08.2013 - 15.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, liniste, distanta fata de plaja si celelalte puncte de interes (centru), gazde amabile si primitoare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt
   Ana-maria din Lupeni
nota: 8.7
schedule sejur: 24.08.2012 - 30.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera foarte spatioasa, balcon mare, curatenie, liniste, proprietari discreti, fara manele sub geam pana dimineata.
E adevarat ca a fost doar o priza in camera, dar proprietarii ne-au pus la dispozitie o tripla in aceeasi zi, rezolvand practic problema.
Lipsa gratarului pentru turisti este un atu pentru cine cauta relaxare si liniste, iar noi exact asta am cautat in concediu.
Rezervarea a decurs bine,desi am facut-o in avans cu aproape 2 luni.
E putin mai departe de plaja, dar compenseaza prin faptul ca e liniste, departe de restaurante si terase unde e petrecere pana dimineata.
Ne-am simtit oaspeti, nu clienti.
thumb_down
Aprecieri negative:
Aerul conditionat trebuie specificat pe site ca nu este inclus in pret. Chiar si cu aerul conditionat platit separat, pretul a fost unul de exceptie pentru calitatea locatiei.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru aprecieri !
Sunteti unul din clientii norocosi care au prins oferta limitata de 6 zile 1 zi gratis !
Speram ca si la anul sa aveti acest noroc pt. Ca vom mai avea oferte si mai atractive.
Cu drag si numai bine va dorim !
   Adina R. din Botosani
nota: 9.7
schedule sejur: 05.08.2012 - 13.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie,liniste,distanta fata de plaja,locatie frumoasa
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa gratarului; programul de inchidere seara,ora 24, a portii; aerul conditionat contra cost(suplimentar)
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Nu am avut posibilitatea de a folosi gratarul;aerul conditionat trebuie platit separat.
Răspunsul unității:
Poarta se inchide la ora 24 pt a oferi siguranta clientilor(pt a nu intra pers. Straine),dar cei care vin mai tarziu de ora 24 au disponibila o sonerie pt accesul in vila !!
In perioada in care ati fost dvs.,gratarul a fost la reparat fiind stricat in urma suprasolicitarii.
Anul acesta,pretul camerelor a fost mai mic iar aerul conditionat s-a platit separat la solicitarea clientului,in functie de oferta disponibila in perioada respectiva.
Va multumim pt aprecieri si va asteptam oricand cu drag avand in vedere ca sunteti unul dintre clientii fideli ai vilei !
   Adrian din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 16.07.2012 - 22.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea personalului.
Conditiile de cazare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Frigiderul este prea mic.
   Nicoleta H. din Buzau
nota: 8
schedule sejur: 14.08.2011 - 20.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Frumos amenajata si oameni ospitalieri. Nu foarte aproape de plaja, peste 200 m. Curatenia la intrarea in camera impecabila. Felicitari pemtru tot dar sunt convinsa ca se poate si mai bine.
thumb_down
Aprecieri negative:
As fi dorit o atentie sporita la serviciile legate de camera, in sensul ca as fi preferat sa se treaca prin camera cand las cheia in receptie, pentru verificare curatenie, hartie igienica la baie, schimbare asternuturi.
Frigiderul si televizorul cam mici.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru felicitari!
Televizoarele si frigiderele sunt la stas hotelier.
Distanta este cea specificate in pagina de detalii.
Oferim servicii suplimentare legate de camera la cererea clientului.
Se matura si se ia gunoiul zilnic,se schimba hartia,prosoapele,sapunul.
Unii clienti nu doresc a se intra in camera.
Va asteptam in continuare cu drag !
CONTACT UNITATE
Arrina
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,