adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Anna-Tomi din Eforie Nord

Eforie Nord , str. Emil Racovita, nr. 7  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile vilei Anna-Tomi din Eforie Nord


   Irina din Bucuresti
nota: 8
schedule sejur: 02.08.2013 - 08.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Terasa mare, ideala pentru familie cu copii mici
persanal binevoitor.
thumb_down
Aprecieri negative:
Apartamentul de doua camere e mai mult o garsoniera, canapeaua nu e confortabila
miros de la canalizare
Răspunsul unității:
Doamna Irina Andronie,din pacate cele semnalate de dvs se Numara printer problemele sezonului trecut.Canapeaua din camera de trecere a apartamentului este uzata si va fi schimbata anul acesta.Mirosul de canalizare a fost o problema pt toate pensiunile din eforie, vara trecuta.Sincer nu cunosc motivul mirosului neplacut dar sper ca anul acesta sa nu mai avem aceasta problema.
Va multumim si va mai asteptam
   Marius din Galati
nota: 7.5
schedule sejur: 20.07.2012 - 24.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia , ospitalitatea, amabilitatea personalului ( a venit in intampinarea noastra ptr a ne ajuta sa gasim cazarea ).
thumb_down
Aprecieri negative:
Destul de greu de gasit ...( strada inexistenta ).
Apa la baie ( dus ) aproape inexistenta foarte foarte scazuta.
Răspunsul unității:
Domnule Marius Borosescu,ne bucuram ca va numarati printre oaspetii nostrii.In legatura cu problemele sesizate de dvs,spre deosebire de anul trecut,acum strada s-a reparat si e mai usor de gasit iar de curand am mai achizitionat o centrala care va functiona in pararalel cu cea veche ca urmare speram sa nu mai fie problem de genul acesta.Va multumim pt sugestii si va mai asteptam.

rares ispas
tel 0756277197
CONTACT UNITATE
Dr. Johann Kondert
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,