adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Anelisse din Eforie Nord

Eforie Nord , str. Livada 2, nr. 6  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile vilei Anelisse din Eforie Nord


   George din Satu Mare
nota: 9.7
schedule sejur: 26.08.2013 - 02.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie,confort, preturi mici
thumb_down
Aprecieri negative:
Apa vine in suturi
Semnal slab la Wi-Fi in camera
   Andreea-cristina D. din Voluntari. Ilfov
nota: 9.2
schedule sejur: 11.07.2013 - 14.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Frumos, curat, modern, liniste si confort.
   Claudiu-ionut din Iasi
nota: 8.8
schedule sejur: 20.08.2012 - 27.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul unitatii a fost foarte amabil, receptiv, discret;
- camerele sunt foarte spatioase, cu lcd, balcon, cabina de dus;
- acces la bucatarie, frigider, terasa, gratar in curte;
- atat in camere cat si in spatiile comune este o curatenie desavarsita;
- in raport cu serviciile oferite tariful practicat este foarte bun.
thumb_down
Aprecieri negative:
Distanta fata de plaja si fata de centrul statiunii este de aprox. 10 min. (mers pe jos);
- apa calda nu era constanta (in reprize de apa calda cu apa rece);
- destul de dificila uscarea prosoapelor si a hainelor (pe balustrada balconului).
CONTACT UNITATE
Recepție
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,