adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Alex din Eforie Nord

Eforie Nord , str. Grivitei, nr. 43  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile vilei Alex din Eforie Nord


   Nicolae din Rm Valcea
nota: 8.7
schedule sejur: 15.07.2017 - 21.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie buna, aproape de plaja. Cazarea se face normal dupa ora 14 dar la receptie ni s-a oprit numarul de telefon si ni s-a spus ca este posibil sa ne cazeze mai devreme ceea ce s-a si intamplat, in jur de 11.30 (multumim).
Am stat in camera tripla, la et. 3, vedere spre nord. Camera este spatioasa, izolata fonic bine - nu am avut probleme cu zgomote de la vecini asa cum am patit in alta parte. De asemenea, izolatia termica este buna, nefiind nevoie de pornirea AC, mai ales ca am stat la ultimul nivel. La usa de la balcon exista plasa de tantari. Balconul la camera respectiva (31) este foarte mic si poate fi folosit doar pentru a usca haine - masa si 2 scaune am avut in interior. Celelalte camere cu balcon aveau balcon mare cu masa si scaune. Pentru noi oricum nu a fost o problema dar e bine de stiut pentru cine cauta asta.
Baia este spatioasa, cu baterii si obiecte sanitare foarte bune si fara miros urat cum au altele. Gunoiul se ridica zilnic si de asemenea se adauga permanent hartie igienica.
Retea wireless este buna avand cate un router pe nivel.
Frigiderul de mici dimensiuni a fost curat si a functionat foarte bine.
Atat inainte de cazare cat si dupa eliberarea camerei am putut lasa bagajele intr-o camera de langa receptie iar personalul a fost foarte serviabil.
Pe ansamblu, am fost multumiti si am reveni la aceasta unitate.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ca minusuri ar fi:
- pe durata sejurului de 6 nopti nu s-a schimbat lenjeria de pat si nici prosoapele - chiar daca le-am amplasat vizibil
- salteaua de la patul dublu este slabuta, incep sa se simta arcurile

Ca sugestii:
- din moment ce camera este tripla ar trebui sa fie 3 scaune pentru masa si de asemenea 3 prosoape mari si 3 mici (in loc de 2 cate am avut)
- 3 umerase la o camera tripla este insuficient mai ales ca reprezinta o cheltuiala minora - noi am cerut inca 5 si ne-au fost puse la dispozitie
- verificati usile culisante de la dus fiindca pot avea probleme de functionare cum a fost la noi - culisau greu si aveau tentinta sa sara din lacas
   Razvan din Baile Herculane
nota: 8.7
schedule sejur: 20.07.2016 - 26.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat, liniste, aproape de plaja.
thumb_down
Aprecieri negative:
Achizitionarea mai multor paturi pentru copii (exista doar unul singur). In cazul nostru, patutul a fost rezervat de catre altcineva mai devreme.
   Flory din Tg Jiu
nota: 6.3
schedule sejur: 27.07.2015 - 01.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera cu mobilier nou, frumos amenajata, terasa spatioasa.zona linistita, inverzita, ferita de balamucul din restul statiunii
thumb_down
Aprecieri negative:
Timp de 1 saptamana nu s.a facut curatenie niciodata.se schimba prosoapele doar daca ceri la receptie.mirosul urat din camere( nu stiusigur daca este din canalizarea vilei sau al statiunii.daca ajungi mai devreme de ora 13 la cazare stai pe la usa ore intregi(recomand sa ajungeti dupa ora 13)daca ai gunoi in cos ti se da un sac si esti pus sa.ti schimbi sacul de gunoi si sa .l lasi la usa camerei.
Răspunsul unității:
Ne pare rau daca sunteti de aceasta parere. Vom munci si mai mult pentru a evita astfel de pareri din partea turistilor nostri. Dupa cum puteti vedea daca cititi restul comentariilor sunteti un caz izolat, si pentru asta ne cerem scuze. In ceea ce priveste faptul ca dvs veniti la ora 7 dimineata cand ati fost anuntata ca ora check in ului este 13, si solicitati sa fie gata camera din 5 in 5 minute, nu suntem de vina. Va rugam sa fiti mai civilizati si sa respectati orele de sosire si plecare. Si ati uitat sa specificati ca dvs ati avut 2 camere rezervate, iar in urma cu 2 zile de sosire ati renuntat la una, si nu vi s-a incasat avansul pt cea de-a 2 camera, cum era normal, vi s-au restituit banii.
   Kádár C. din Sfantu Gheorghe
nota: 10
schedule sejur: 13.07.2015 - 17.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
A konyhából nagyon hiányzott a kávéfőző ,amúgy minden a legnagyobb rendben volt. Mindenkinek maximálisan ajánlom ezt a helyet.
Tiszta,igényes hely,kedves takarítónénikkel akik minden nap kitakarítanak a szobában ha kéred.
Két kisgyerekkel voltunk,maximálisan elégedettek voltunk mindennel.Még visszajövünk :)
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa cafetierei din bucatarie.
   Camelia din Sanmihaiu Roman
nota: 10
schedule sejur: 05.07.2015 - 12.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de mare
-liniste
-curatenie
-baie, balcon mare, dormitor spatios (a incaput lejer patutul fetitei)
-personal amabil
-parcare
Speram sa revenim si anul viitor.
   Iuliana din Tg Neamt
nota: 10
schedule sejur: 22.06.2015 - 26.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de plajă
- foarte curat
- descrierea unității este întocmai cu realitatea
- recomand cu drag și ne vom reîntoarce
- am plecat mai devreme cu o zi deoarece s-a imbolnavit copilul și ne-au returnat banii deși nu i-am pretins
În concluzie sunt niște gazde ideale
   Valentina P. din Chisinau
nota: 9
schedule sejur: 29.06.2015 - 06.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
La intrarea în hotel mirosul este excepțional,
curățenie, lenjerie curată, mobilier confortabil,
camere spațioase,
gazda ospitalieră și amabili,
balcon mare, etc. Zonă foarte liniștită.
În rest totul este perfect.
Recomand tuturor celor ce doresc să aibă o vacanță liniștită.
thumb_down
Aprecieri negative:
Sper că se va lucra și la renovarea curții...
   Siegfrid din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 15.06.2015 - 17.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este aproape de mare
-curatenie camere
-baie mare cu geam
-loc parcare
-domnii de la receptie amabili si binevoitori
-se simte clar ca hotelul a fost construit pentru comfortul clientului(am simtit ca s a investit cu cap in acest sens)-balcon mare,culoare frumoasa la mobilier si faianta,etc
-apa calda cu presiune
-eu voi reveni(am platit 70 ron pe noapte-extrasezon-15 -17 iun
thumb_down
Aprecieri negative:
Zgomot noaptea de la cainii din zona
-pot sa spun ca este de evitat intrarea intempestiva in camere pentru curatenie,fara a atentiona intr un fel anume (ciocanit ,etc). De retinut pentru personal. :)
   Luminita T. din Brasov
nota: 8.3
schedule sejur: 26.08.2014 - 01.09.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil, curatenie, liniste si se poate aerisii fara teama ca va patrunde in camera muste si tantari
   Nicolae din Craiova
nota: 4.7
schedule sejur: 19.08.2014 - 23.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiune in zona linistita,s-au respectat orele de liniste.
thumb_down
Aprecieri negative:
Pentru pretul cerut se puteau oferi hartia igienica, sapunul si gelul de dus din partea pensiuni.Nu este un cost extraordianr dar...
   Viorel din Iasi
nota: 8.8
schedule sejur: 30.06.2014 - 06.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere mari, spatioase
-aproape de plaja
-curat
-gazda ospitaliera
   Carmen G. din Italia
nota: 3.8
schedule sejur: 26.08.2013 - 31.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Linistea , bucataria curata si dotata
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu exista o veioza in camera, intrerupatorul departe de pat, trebuie sa te orientezi in intuneric ca sa ajungi la pat noaptea. Nu functiona scurgerea la baie, banuiesc ca iesea apa din wc cand se tragea apa.Nu ai unde sa più prosopul de baie, produsele de baie.
Dulapri fara un umeras, trebuie tinute hainele in valiza.
Pe balcon nu exista nimic de intis prosoapele la uscat, nu exista o masuta.Practic nu exista un loc de pus prosospele de baie di de plaja, nici pe balcon nici in baie.
Camerele nu au in dotare decat mobilierul esential

Am stat doar 3 zile, 26-29.08.2013
Pentru internet am stat in hol la intrarea in vila, nu functioneaza la etajul 2.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Wi fi nu functioneaza in camere.

Răspunsul unității:
Intradevar wifi - ul este accesibil doar in receptie si la primul etaj, iar pana la sezonul urmator promitem sa ne dotam si cu veiozele mentionate de d-voastra. Va rog sa ne intelegeti ca suntem la inceput de drum in acest domeniu.. Cat priveste lipsa umeraselor daca ele din diverse motive nu existau in dressing, ar fi trebuit sa le solicitati personalului, dar permiteti-mi sa va contrazic in legatura cu apa care nu iesea din wc, ci din cauza cabinei care a fost infundata cu nisip. Aceasta problema apare la orice hotelier dar se remediaza imediat si nu tine de partea administrativa. Va multumim!
   Alin din Aiud
nota: 5
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 26.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu am deoarece nu am fost cazat la vila.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am reusit sa fiu cazat la aceasta vila,desi am platit avans.Inainte cu 15-20 de minute sa ajung in statiune am fost contactat telefonic de catre administrator,care mi-a comunicat ca a aparut o problema.Cand am ajuns la vila acesta mi-a spus ca nu mai sunt locuri si camera pe care am rezervat-o este ocupata cu o zi inainte.Recomand mai multa seriozitate si comunicare intre membrii personalului care fac rezervarile ,pentru a evita astfel de situatii neplacute.Administratorul a rezolvat cu cazarea in alta locatie si totul a fost ok.
Răspunsul unității:
Inca odata ne cerem scuze pentru suprarezervare. A fost prima si speram si ultima. Va multumim!
   Mihai M. din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 08.07.2013 - 12.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de plaja, liniste, pentru familii cu copii ideal.
thumb_down
Aprecieri negative:
Presiunea apei calde si reci mica la etajul 2 la orice ora.
   Dana din Bucuresti
nota: 9
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 22.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Din pacate, nu vom mai ajunge la mare vara aceasta, dar vreau sa remarc promptitudinea cu care am fost contactata imediat dupa postarea solicitarii si amabilitatea persoanei cu care am vorbit, deci cu siguranta voi pastra datele de contact pentru anul viitor.
   Mariana din Urlati Prahova
nota: 9.8
schedule sejur: 19.07.2012 - 22.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea personalului.
thumb_down
Aprecieri negative:
Sper sa rezolve pana cand voi reveni mica problema cu etansarea cabinei de dus.
CONTACT UNITATE
Alex
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,