adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Ad-Ella din Eforie Nord 3 grade grade grade

Eforie Nord , str. Andrei Muresanu, nr. 11  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.4/10 Excelent !
11 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(9 recenzii din 11).

record_voice_over Personal:10
insert_emoticon Servicii:8.9
lightbulb_outline Curățenie:8.8
weekend Confort:9.3
monetization_on Prețuri:9.6
location_on Localizare:9.7

Recenziile vilei Ad-Ella din Eforie Nord


   Tatiana din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 24.06.2017 - 26.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia, amabilitatea gazdelor, arhitectura vilei, verdeata
   Mirela din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 24.08.2016 - 05.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Stilul deosebit al arhitecturii si ansamblul general al locatiei - intimitate, stil, oaza de liniste si regenerare
care a influentat pozitiv starea generala a sejurului in mijlocul unei statiuni afectata de lucrari de constructii
nefinalizate cu impact asupra imaginii statiunii in ansamblu si in esenta a spiritului turistilor in concediu/vacanta.
thumb_down
Aprecieri negative:
Sevicii complementare (intretinere camere, servire mese) - sub nivelul locatiei.
   Florin S. din Brasov
nota: 10
schedule sejur: 22.08.2016 - 27.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia: camera noastra a fost zilnic aspirata si spalata. Tanti de la curatenie a fost tot timpul foarte draguta, noi ne-am lasat in camera fara griji si lucruri de valoare, nimic nu a fost miscat de la locul lui.
- camera noastra a fost destul de mare, baia curata , totul da impresia de recent renovat/ vopsit sau foarte ingrijit. In general pensiunea ni s-a parut cu mult bun-gust aranjata si mobilata.
-gradina mare cu loc de joaca si gratar
- bucataria de vara - suficient dotata - noi am calatorit cu un bebelus de 9 luni si am avut nevoie zilnic sa-i pregatim ceva de mancare
- noi nu am avut nevoie, dar am inteles ca aveau si patut pt. Bebelus, in caz ca cineva are nevoie
- faptul ca, desi nu o vedeai niciodata si nu te deranja, gazda era intotdeauna acolo daca aveai nevoie (intotdeauna foarte amabila)
- pensiunea e la 5 minute de faleza/plaja si tot la 5 minute si de toate restaurantele si chiosculetele cu suveniruri
- desi sau pentru ca e o pensiune cautata de familii cu copii, a fost foarte linistita (noi am fost in ultima saptamana din august)
Noua ne-a placut si vrem sa revenim
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu este un minus, ci doar o sugestie: o umbreluta de soare pe terasa camerei.
   Loredana din Rasnov
nota: 7
schedule sejur: 11.08.2016 - 13.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazdele sunt foarte primitoare și primitoare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Sa fie mai atenți la curatenia din camere, lenjeriile se schimba total(inclusiv fata de perna)
   Alina D. din Pitesti
nota: 9.8
schedule sejur: 06.08.2016 - 12.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazdele super ok
   Vasile din Curtea De Arges
nota: 10
schedule sejur: 08.08.2016 - 12.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitia- o zona foarte linistita aproape de plaja
   Corina din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 20.08.2016 - 28.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ne-a placut aerul boem al cladirii, curatenia, personalul, gazda. Este foarte aproape de plaja si foarte aproape de magazinul Profi si terasele cu mancare de calitate.
O recomandam cu caldura.
   Bogdan M. din Brasov
nota: 8.2
schedule sejur: 20.08.2016 - 27.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasare foarte aproape de plaja,dar si de centru, condiții bune.Personalul dispus sa te ajute cu tot ce ai nevoie. Ne-am simtit foarte bine;va multumim.
thumb_down
Aprecieri negative:
Presiunea apei mica.
   Clement S. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 13.08.2016 - 18.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda foarte amabila
- curatenie
- dotarile sunt OK pentru 3 stele
   Ana din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 09.07.2016 - 13.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazdele foarte prietenoase si amabile, persoane deosebite si de o integritate nemaintalnita!
Vila are un stil incarcat de istorie si cu un farmec aparte, iar in camere am gasit tot confortul necesar unui concediu relaxant.
Pozitionarea fata de plaja, extrem de aproape.
Cu siguranta ne vom reintoarce!
   A. din Pascani
nota: 10
schedule sejur: 01.07.2010 - 08.07.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Da, personalul te face sa te simti ca intr-o familie, ceea ce nu e putin lucru
-vila este amplasata imtr-o zona linistita si foarte aproape de plaja, ca o mica oaza de verdeata, plina de flori si calm
-multa curatenie
Multumim inca o data!
CONTACT UNITATE
Lipold Adela Grassinger
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,