adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Acelya din Eforie Nord

Eforie Nord , str. Teiului, nr. 11-13  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile vilei Acelya din Eforie Nord


   Valeriu din Iasi
nota: 7.2
schedule sejur: 27.08.2017 - 01.09.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere mari,tv lcd,frigider in camera,distanta pana la plaja 10 min mers lejer,bucatarie afara cu de toate gratar chiar si carbuni vreo trei balansoare spatiu de joaca pentru copii,liniste,ac 10 lei zi daca doresti in camerele fin spate nu e nevoie ca nu bate soarele
thumb_down
Aprecieri negative:
Saltelele ar trebui inlocuite ca se simt toate arcurile si daca se poate la circa 3-4 zile sa se faca un pic de curatenie si sa puna macar o hartie igienica ca eu am cumparato(nu sunt prosoape trebuiesc aduse de acasa)doamna super de treaba,domnii un pic tifnosi in mare parte e ok
Răspunsul unității:
Va mulțumim pentru recenzie si va asiguram ca vom tine cont de aceasta pe viitor, însă va informam ca unitatea noastră nu funcționează in regim hotelier astfel ca din momentul in care vi se înmânează cheia camerei nimeni nu mai are acces la aceasta decat la cererea expresa a turistului si orice solicitare(consumabile:hârtie,săpun șamd) ar trebui comunicata pentru a va putea ajuta!
   Alina din Iasi
nota: 8.7
schedule sejur: 26.08.2016 - 31.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie, calitate-pret, loc de joaca ptr.copii, foisor, gratar, bucarie utilata, zona linistita.
thumb_down
Aprecieri negative:
De rezolvat cu mirosul de la canalizare cred, in ultimele zile venea un miros prin gheul de la baie.
   Elena Carmen O. din Brasov
nota: 8
schedule sejur: 17.08.2013 - 24.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartamentul curat si dotat cu cele mentionate pe sait.
Distanta de plaja este reala cu cea mentionata, zona este linistita.
   Ana - Maria T. din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 10.07.2013 - 14.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere curate si personal atent la doleantele turistilor.
CONTACT UNITATE
Administratori
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,