adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Acelya din Eforie Nord

Eforie Nord , str. Teiului, nr. 11-13  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile vilei Acelya din Eforie Nord


   Alina din Iasi
nota: 8.7
schedule sejur: 26.08.2016 - 31.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie, calitate-pret, loc de joaca ptr.copii, foisor, gratar, bucarie utilata, zona linistita.
thumb_down
Aprecieri negative:
De rezolvat cu mirosul de la canalizare cred, in ultimele zile venea un miros prin gheul de la baie.
   Ioan din Braila
nota: 6.2
schedule sejur: 02.07.2016 - 04.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniștea zonei și distanta pana la mare. În rest nimic deosebit.
thumb_down
Aprecieri negative:
Am locuit în apartamentul 202 și dusul funcționa ,, vai mama lui", scurgerea era praf , montate doar sa fie acolo și sa facă bani. Drumul este pietruit, parcarea lasă de dorit,bon fiscal nu eliberează pe motiv ca are contract cu primăria. Nu am înțeles ăsta!!!!! Nu știu sa fie vreo reglementare în acest sens!!!!
Răspunsul unității:
Dl.Cristea va multumim pentru recenzie!
Daca ne-ati fi semnalat in timpul sederii problema cu scurgerea apei, s-ar fi rezolvat prin simpla ridicarea a capacelului acestuia pe care probabil l-ati călcat.
In ceea ce priveste problema confortului pe care l-ați considerat scăzut, v-am fi prevenit dacă ne comunicați vârsta copiilor sau dacă tineati cont de sugestia noastră privind numărul maxim de persoane cazate intr-o camera/apartament.
Intelegem ca ati fost multumit de linistea din zona si distanta pana la mare, totusi, nota dvs pentru localizare fiind 6?!
Am fi apreciat desemnea o sugestie asupra acelui`ceva deosebit` la care ați făcut referire in recenzia dvs.
   Elena Carmen O. din Brasov
nota: 8
schedule sejur: 17.08.2013 - 24.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartamentul curat si dotat cu cele mentionate pe sait.
Distanta de plaja este reala cu cea mentionata, zona este linistita.
   Ana - Maria T. din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 10.07.2013 - 14.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere curate si personal atent la doleantele turistilor.
CONTACT UNITATE
Administratori
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,