adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Colonial din Eforie Nord 3 grade grade grade

Eforie Nord , str. Republicii, nr. 17  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.1/10 Excelent !
10 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(4 recenzii din 10).

record_voice_over Personal:9.8
insert_emoticon Servicii:10
lightbulb_outline Curățenie:9.3
weekend Confort:9
monetization_on Prețuri:8.8
location_on Localizare:8

Recenziile pensiunii Colonial din Eforie Nord


   Giulia din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 25.06.2017 - 27.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Rezervare fara avans, foarte important cand ai copii mici care se imbolnavesc pe neasteptate
posibilitatea de a lua masa in unitate sau de a comanda mancare pentru copii.
cada enorma
gardul superb,plante peste tot
acvariul cu pesti a fost atractia principala
carti pentru copii la dispozitie
leaganul
fara trepte multe si abrupte
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa unei masute pentru copii ,aveau doar 4 scaunele.copilul a putut ajunge cu greu la masa de afara care era prea inalta pentru el
prezenta a 2 caini mari care latrau din cand in cand .
pernele prea fosnitoare,nu stiu cu ce erau umplute
sa se precizeze undeva ca la parter nu este aer conditionat, erau doar 2 ventilatoare de care bebelusilor le este frica
treptele scartaie ,receptia situata prea aproape de camere,clopotelul te scula din morti
lipsa gel de dus/sampon in baie,era doar sapun lichid, lipsa covoras in baie,copiii aluneca rau.
receptie cu purici a canalelor TV desene animate
Răspunsul unității:
Buna ziua,

Masuta pentru copii este chiar langa balansoar, nu stiu cum de nu ati vazut-o dar daca o solicitati va ofeream imediat.
Pernele sunt umplute cu pene si sunt noi, consideram asta un avantaj fata de cele umplute cu melana care se bat si arata foarte urat dupa un an de folosire.
Nu uitati ca ati achitat pretul unei camere triple si ati primit un apartament dar cred ca sunteti mult prea sensibili, va deranjaza cel mai mic zgomot nici macar nu exista clopotel nu stiu cu ce asimilati acest zgomot.
   Daniela Mirela din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 29.07.2016 - 02.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
E locatie foarte frumoasa,chiar daca e la bulevard
thumb_down
Aprecieri negative:
In poza apar trandafiri ,dar nu mai sunt
Răspunsul unității:
Imi pare rau ca nu ati mai prins trandafirii infloriti, ei exista dar din cauza arsitei anul acesta s-au trecut foarte repede. Va multumim pentru aprecieri si va asteptam si la anul cu placere.
   Mirela din Bucuresti
nota: 8.2
schedule sejur: 26.07.2016 - 30.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Oameni primitori .Camere spațioase, curățenie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Este aproape de drum,se aude tot timpul mașinile.
Răspunsul unității:
La anul va vom oferi o camera pe spatelw cladirii si nu se vor mai auzi masinile. Noi consideram insa ca fata de vacarmul din centru este de preferat sa se auda cateva masini si oricum traficul permanent este pe centura statiunii si nu pe bulevardul principal unde este vila noastra amplasata.
   Carmen din Iasi
nota: 9.3
schedule sejur: 31.07.2016 - 07.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Seriozitatea / solicitudinea / amabilitatea personalului.
Amplasarea in statiune (departe de zgomot si relativ aproape de plaja).
Respectarea promisiunii / contractului.
Răspunsul unității:
Multumim frumos pentru aprecieri, va asteptam si la anul cu placere.
   Gelu din Pitesti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 15.08.2015
thumb_down
Aprecieri negative:
Am sunat, vorbit cu dna Laura Stupar, iar apoi am concretizat rezervarea pe site. Am stabilit de comun acord sa revin cu un apel cu o zi inainte de sosire, pentru a reconfirma rezervarea. Ei bine, cu o zi inainte am sunat de cateva ori, nu mi s-a raspuns. Ba mai mult decat atat, pe seara cei de la pensiune au decis sa inchida telefonul, probabil ii deranjam...lipsa totala de profesionalism si bun simt.
Răspunsul unității:
Rezervarile se confirma cu plata unui avans, dumneavoastra vi s-a spus sa completati cererea de rezervare pt ca sa vi se poata trimite confirmarea si nu ati facut-o. Telefonul la pensiune nu se poate inchide pt ca este un telefon fix deci cautati sa fiti corect atat cu noi cat si cu dumneavoastra insiva
   Alin din Vulcan
nota: 9.7
schedule sejur: 21.08.2014 - 24.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Desi s-a produs o incurcatura vizavi de cazare, d-na a stiut sa gestioneze situatia si in maxim 1 ora eram cazati.
Distanta fata de plaja este ok,aprox 10 min mers usor, putina plimbare nu strica nimanui.
   Ruxandra V. din Ploiesti
nota: 9.7
schedule sejur: 02.09.2013 - 09.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am stat la pensiune 5 zile (cu certificate eurorest), in perioada 5-9 septembrie. Ne-am simtit foarte bine, personalul este amabil si primitor, conditiile de cazare sunt ok, dar as recomanda diversificarea meniului de pranz.
Recomand tuturor cu placere. Poate vom mai reveni si in 2014.
thumb_down
Aprecieri negative:
Recomand diversificarea meniului de pranz.
Răspunsul unității:
Multumim pentru aprecieri, acum aveti la dispozitie 7 variante de meniu pentru pranz.
   Nela C. din Fetesti
nota: 9
schedule sejur: 01.09.2013 - 08.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Servirea mesei la orice ora.
-Mancare prospata
thumb_down
Aprecieri negative:
Se asteapta uneori cam mult pana la luarea comenzii.
Răspunsul unității:
Asteptarea este imp,licata de faptul ca la noi in pensiune totul se prepara pe loc, nici macar legumele pentru salata nu sunt feliate anterior asamblarii acesteia.
   Flavia Mihaela S. din Tulcea
nota: 9.8
schedule sejur: 04.07.2013 - 09.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul este mai mult decat dragut si foarte saritor,eficient. Esti primit cu caldura, daca soliciti un anumit servicu esti servit prompt.Este un loc linistit, ideal pentru a-ti incarca bateriile, dar, in acelasi timp, suficient de aproape de centrul orasului, daca doresti sa iti petreci serile pe o terasa. Am fost mai mult deat mutumiti de alegerea pe care am facut-o.
   Marian-dan T. din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 10.08.2011 - 17.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ofera servicii de cazare si hranire foarte bune.
thumb_down
Aprecieri negative:
Distanta fata de plaja.
CONTACT UNITATE
Laura Stupar
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,