adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Victoria din Eforie Nord

Eforie Nord , str. Brizei, nr. 6  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.5/10 Excepțional !
4 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 4).

record_voice_over Personal:7.3
insert_emoticon Servicii:10
lightbulb_outline Curățenie:10
weekend Confort:10
monetization_on Prețuri:9.5
location_on Localizare:10

Recenziile hotelului Victoria din Eforie Nord


   Liliana V. din Bucuresti
nota: 4
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 29.09.2017
thumb_down
Aprecieri negative:
Un preț pe site, altul la hotelier. Probabil, pana când ajungeam acolo, mai creștea. Că Făt-Frumos!
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Preț.
   Inga din R Moldova
nota: 9.8
schedule sejur: 30.07.2017 - 05.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am stat in acest hotel 6 nopti, locatia este excelenta, aproape de mare, dar si destul de liniste. Camerele sunt dotate corespunzator descrierii cu conditionat, frigider etc., curatenia se efectuează în fiecare zi. Micul dejun destul de variat. Totul a fost perfect, recomand cu incredere acest hotel, este una din cele mai bune optiuni din zona.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am găsit.
   Adriana Liliana din Alba Iulia
nota: 9.7
schedule sejur: 27.07.2017 - 02.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenia,nota zece,lenjerie schimbată de doua ori pe saptamana,prosoapele zilnic.
thumb_down
Aprecieri negative:
Spațiul liber din fata hotelului necesita atenție.Se lucra la darea in folosința a barului de langa piscina hotelului,ceea ce va fi un atu in plus.
   Ionel M. din Bacau
nota: 10
schedule sejur: 11.07.2016 - 18.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotelul este foarte curat, personalul este amabil. In fiecare zi au făcut curățenie în cameră. Micul dejun a fost diversificat. Recomand cu toată încrederea această locație!
thumb_down
Aprecieri negative:
Meniul restauratului ar trebui să fie mai variat... În rest , stau și mă gândesc că nu am nemulțumiri în ceea ce privește această locație.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,