Hotel Victoria din Eforie Nord

Eforie Nord, str. Brizei, nr. 6  
Nota 9.47 / 4 recenzii 10 - Excelent !
Inga din R Moldova

Am stat in acest hotel 6 nopti, locatia este excelenta, aproape de mare, dar si destul de liniste. Camerele sunt dotate corespunzator descrierii cu conditionat, frigider etc., curatenia se efectuează în fiecare zi. Micul dejun destul de variat. Totul a fost perfect, recomand cu incredere acest hotel, este una din cele mai bune optiuni din zona.

​Capacitate: 2 adulți în 1 spațiu de cazare
Hotelul este amplasat central, la doar 3 minute de mers pe jos la plaja, intr-o zona linistita. Putem caza 92 de persoane in 46 de camere duble, cu paturi separate de o persoana sau pat matrimonial.

Camere sunt repartizate pe doua etaje plus parter. Dispunem de tv, mini bar, feon, baie in fiecare camera, balcon, amenajat pentru 4 stele.
(...) citește toată descrierea unității expand_morerestrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check gradină/curte
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check piscină
  • check piscină la terți
  • check plata cu cardul
  • check restaurant
  • check sală de mese
  • check scaun bebe
  • check seif la recepție
  • check terasă
  • check tichete de vacanță

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check internet în camera
  • check minibar în cameră
  • check telefon în cameră
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.