adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Steluta din Eforie Nord

Eforie Nord , str. Republicii, nr. 30  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile hotelului Steluta din Eforie Nord


   Sandor C. din Targu Mures
nota: 9
schedule sejur: 17.08.2017 - 24.08.2017
thumb_down
Aprecieri negative:
Parcarea se face pe doua randuri in fata hotelului, cei care si-au parcat langa hotel sunt blocati, fara posibilitate de iesire.
   Dan din Bucuresti
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 29.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotel amplasat intr-o zona accesibila; relativ curat; liniste; personal amabil; uscator pentru rufe; pret corect pentru luna septembrie; aerul conditionat se poate seta la valorile dorite de client, comparativ cu alte hoteluri unde acestea sunt presetate ;daca se remediaza micile inconveniente poate fi o alegere buna.
thumb_down
Aprecieri negative:
Praf vizibil pe televizor; baia necesita reparatii din cauza umezelii; o plasa pentru tantari ar fi utila la usa balconului.
   Marinela Daniela din București
nota: 7.7
schedule sejur: 29.08.2015 - 04.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera spatioasa, liniste, apa calda , doamna de la receptie foarte amabila si draguta.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa unui scaun in camera si a unui spatiu amenajat in curtea interioara.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Amenajarea curtii interioare, distanta fata de plaja si afirmatia ca toate camerele au balcon (la cea la care am stat n-am avut).
   Ana Cristina din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 22.07.2015 - 24.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat+liniste
-camera mare
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu mergea Internetul, dar s-a remediat in ziua urmatoare
   Silaghi din Satu Mare
nota: 9.3
schedule sejur: 04.07.2015 - 05.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost cazati impreuna cu cei doi copilasi ai nostrii si ne-am simtit minunat in special din cauza doamnelor care s-au ocupat de noi si de copii nostrii ca de nepoteii lor. Am ramas impresionat cand cei mici au primit si jucarii de la una dintre ele. Camera a fost spatioasa si curata iar patul foarte incapator. Ne asteptam sa gasim dusul infundat dupa cum am citit in alta recenzie insa nu a fost asa.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am avut nemultumiri pe durata sejurului.
   Catalin din Giurgiu
nota: 3.5
schedule sejur: 11.09.2014 - 14.09.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Distanta mica pana la plaja
thumb_down
Aprecieri negative:
Baia e un dezastru,miros urat de canalizare si bateriile pline de rugina.curatenie nu exista....la banii pe care ii percepe... Dezamagire...totala
   Ana Maria I. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 19.07.2014 - 26.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am avut un apartament ,curat, aer conditionat, personal amabil, aproape de dispensar de copii (super doctor daca ai nevoie), aproape de plaja 10 minute de mers pe jos, liniste, magazin alimentar si piata aproape.
   Marius T. din Sf.gheorghe
nota: 10
schedule sejur: 26.06.2014 - 02.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditii de cazare foarte bune, raport pret calitate foarte bun, plaja aproape, magazine aproape, liniste in hotel, nu te deranjeaza nimeni. Personalul discret, paza parcarii este asigurata corespunzator. Bravo, vom reveni cu siguranta !
   Bogdan S. din Aricestii Rahtivani
nota: 10
schedule sejur: 16.06.2014 - 22.06.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazare conditii foarte bune; aproape de plaja; zona linistita; magazin alimentar in apropiere
   Ovidiu M. din Giurgiu
nota: 5.3
schedule sejur: 20.07.2012 - 22.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, conditii generale bune...
thumb_down
Aprecieri negative:
Conditiile de igiena sunt egale cu zero. Lipsa apei la baie face sederea in concediu un calvar la propriu. Sa se repare sistemul de aprovizionare a apei, si sa gaseasca personal competent la receptia hotelului.
Răspunsul unității:
Problema apei a fost la nivel de statiune. In acest moment, totul este in regula. Consider ca sunteti de rea credinta facand asememea afirmatii. Conditiile de igiena indeplinesc cerintele turistilor si personalul este calificat si bine pregatit. Pentru a va convinge, va asteptam cu drag.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,