adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Solero din Eforie Nord

Eforie Nord , aleea Belona, nr. 12  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 8.7/10 Foarte bine
10 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 10).

record_voice_over Personal:9.7
insert_emoticon Servicii:8
lightbulb_outline Curățenie:8
weekend Confort:8
monetization_on Prețuri:8.7
location_on Localizare:10
Cuplu tânăr
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile hotelului Solero din Eforie Nord


   Andreea din Bucuresti
nota: 7.3
schedule sejur: 09.08.2016 - 12.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de plaja
   Adriana Valeria din Brasov
nota: 8.8
schedule sejur: 18.08.2016 - 29.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitia foarte buna pe faleza.
Personalul discret si amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Imbunatatirea functionari ininstalatiilor sanitare, baterie la dus, becuri functionale in camere, geamuri spalate mai des.
Nu toate camerele au semnal wi-fi bun, ar trebui ca semnalul sa ajunga la toate camerele, nu doar la cele din zona receptiei.
   Ilona din Santana De Mures,str.paraului,nr.594,jud.mures
nota: 10
schedule sejur: 01.08.2016 - 08.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost bine,conform asteptarilor.
   Marius din Craiova
nota: 4.2
schedule sejur: 13.08.2015 - 16.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Verdeata multa,dar fara sens..topogan pt copii greu de folosit cu o scara doar pt copii peste 5 ani. Aproape de Lidl.
Mancarea pe care o faceau la pensiune este ok..
thumb_down
Aprecieri negative:
Gradina neingrijita, banci din lemn neutilizabile ( le recomand sa stea si patronii pe ele ) personal indiferent, neimplicat si neinstruit..
   Raluca Andrada N. din Baia Mare
nota: 6
schedule sejur: 06.08.2015 - 12.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de mare, se face curatenie zilnic in camere
thumb_down
Aprecieri negative:
Statiune foarte murdara, aerul conditionat merge doar de la priza, exista telecomanda dar nu functioneaza, restaurant nu exista si nici terasa asa cum se face reclama. Zona din jurul hostel-ului este jalnica, murdara - deprimant. Nu merita trei stele!
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Nu exista restaurant si terasa
   Cristi din Suceava
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 04.05.2015
thumb_down
Aprecieri negative:
Pretul de pe site nu era acelasi ca cel de la receptie .

Nota TURIST INFO: Prețurile sunt listate de catre hotelier, nu de catre portal. Nu acceptați să plătiți un alt tarif față de cel afișat pe site. Renunțați la rezervare dacă hotelierul solicită un alt preț și alegeți o altă unitate de cazare. Aveți dreptul să vă adresați OPC in cazul in care vi se solicită un preț mai mare.
   Daniela G. din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 17.08.2014 - 21.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul foarte amabil,placut,vesel,atmosfera de vacanta,faptul ca vila este chiar pe malul marii este un mare plus,a fost chiar ok,ne-am simtit bine.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ca in orice casa,se mai arde un bec,,o telecomanda fara baterii,e adevarat insa ca ar mai trebui renovat pe la baie unde nu functioneaza ventilatoarele si persista un miros urat,ar mai trebui aranjata antena TV ca majoritatea programelor se vad cu purici,dar,una peste alta a fost ok.
   Ovidiu S. din Buzau
nota: 5
schedule sejur: 24.07.2014 - 27.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie atat !!!!!
thumb_down
Aprecieri negative:
Au avut cazati caine, care au latrat mereu si copilul nu a putut sa doarma la pranz nu au fost respectate camerele mi sa spus ca am 2 camere la acelasi nivel si am primit una la etajul 1 si una la 2 curatenia de nedescris mizerie mai ales in balcon pe pereti mobila veche in baie dusul trebuie sa il tii cu mana ne avand suport perdeau mucegaita aerul conditionat nu mergea stecherul decat sa il tii tu personal cu mana in priza nu facea contact, a fost ultima data cand ma voi caza la acest hotel pacat de locatie
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Internetul se oprea cand pleca receptionerul nu mergea werlesul, am ramas fara curent intro zi a trebuit sa umblu eu la sigurante pt ca dupa ora 18 pleaca si receptionera si ne-au fost lasate niste cartele de acces pt interfon usa incuiata la hotel
   Cristian C. din Ploiesti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 06.05.2014
thumb_down
Aprecieri negative:
Am solicitat cazare dar am fost directionat catre alt hotel
   Alexandra din Cluj-napoca
nota: 6.7
schedule sejur: 19.06.2013 - 21.06.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotelul este situat pe plaja, excelent pentru familiile cu copii, curatenie, presiune ft buna la apa calda (comparativ cu alte hoteluri)
thumb_down
Aprecieri negative:
Camera foarte, foarte mica!!! pentru 3 stele, inghesuita, mobilier vechi destul de `obosit`, usile de la dulapuri si dulapioarele de la noptiere trebuie trantite ca se se inchida, pozitionarea dulapului aproape de pat, astfel incat accesul la pat se face destul de greu, mai ales cand vii cu copilul in brate de la baie, pe partea cealalalta a patului e coltul de la perete, deci nici pe acolo nu se face un acces mai usor la pat sau la frigider, m-am lovit mereu de colturile tabliei de la pat. Asa-zisul pat matrimonial este de fapt din doua paturi single unite, deci destul de incomod, prizele in camera sunt insuficiente, ca sa bagi in priza televizorul trebuie sa scoti aerul conditionat sau frigiderul, o singura veioza functionala si un singur bec. Dar ce m-a deranjat ft tare a fost lipsa unei draperii la usa de la balcon!! In primul rand pentru ca dupa-masa batea soarele in camera (fiind orientata spre vest, spre lac), iar apoi lipsa completa de intimitate, daca ies in balcon, vecinii din camera alaturata pot vedea totul in camera, mai ales seara cand este aprinsa lumina in camera, este inadmisibil!! Am pus un prosop mare pe galeria de la usa de la balcon, pe post de draperie...la 3 stele asa ceva este de neconceput. Lipsa plasei de la usa de la balcon, ne-am umplut de tantari. Prosoape insuficiente, un singur prosop de fata si unul mare de dus.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,