adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Solero din Eforie Nord

Eforie Nord , aleea Belona, nr. 12  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Cuplu tânăr
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile hotelului Solero din Eforie Nord


   Angelica R. din Ploiesti
nota: 9.3
schedule sejur: 14.08.2017 - 19.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte aproape de plaja
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt
   Andreea din Bucuresti
nota: 7.3
schedule sejur: 09.08.2016 - 12.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de plaja
   Adriana Valeria din Brasov
nota: 8.8
schedule sejur: 18.08.2016 - 29.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitia foarte buna pe faleza.
Personalul discret si amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Imbunatatirea functionari ininstalatiilor sanitare, baterie la dus, becuri functionale in camere, geamuri spalate mai des.
Nu toate camerele au semnal wi-fi bun, ar trebui ca semnalul sa ajunga la toate camerele, nu doar la cele din zona receptiei.
   Ilona din Santana De Mures,str.paraului,nr.594,jud.mures
nota: 10
schedule sejur: 01.08.2016 - 08.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost bine,conform asteptarilor.
   Marius din Craiova
nota: 4.2
schedule sejur: 13.08.2015 - 16.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Verdeata multa,dar fara sens..topogan pt copii greu de folosit cu o scara doar pt copii peste 5 ani. Aproape de Lidl.
Mancarea pe care o faceau la pensiune este ok..
thumb_down
Aprecieri negative:
Gradina neingrijita, banci din lemn neutilizabile ( le recomand sa stea si patronii pe ele ) personal indiferent, neimplicat si neinstruit..
   Cristi din Suceava
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 04.05.2015
thumb_down
Aprecieri negative:
Pretul de pe site nu era acelasi ca cel de la receptie .

Nota TURIST INFO: Prețurile sunt listate de catre hotelier, nu de catre portal. Nu acceptați să plătiți un alt tarif față de cel afișat pe site. Renunțați la rezervare dacă hotelierul solicită un alt preț și alegeți o altă unitate de cazare. Aveți dreptul să vă adresați OPC in cazul in care vi se solicită un preț mai mare.
   Daniela G. din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 17.08.2014 - 21.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul foarte amabil,placut,vesel,atmosfera de vacanta,faptul ca vila este chiar pe malul marii este un mare plus,a fost chiar ok,ne-am simtit bine.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ca in orice casa,se mai arde un bec,,o telecomanda fara baterii,e adevarat insa ca ar mai trebui renovat pe la baie unde nu functioneaza ventilatoarele si persista un miros urat,ar mai trebui aranjata antena TV ca majoritatea programelor se vad cu purici,dar,una peste alta a fost ok.
   Cristian C. din Ploiesti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 06.05.2014
thumb_down
Aprecieri negative:
Am solicitat cazare dar am fost directionat catre alt hotel
   Alexandra din Cluj-napoca
nota: 6.7
schedule sejur: 19.06.2013 - 21.06.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotelul este situat pe plaja, excelent pentru familiile cu copii, curatenie, presiune ft buna la apa calda (comparativ cu alte hoteluri)
thumb_down
Aprecieri negative:
Camera foarte, foarte mica!!! pentru 3 stele, inghesuita, mobilier vechi destul de `obosit`, usile de la dulapuri si dulapioarele de la noptiere trebuie trantite ca se se inchida, pozitionarea dulapului aproape de pat, astfel incat accesul la pat se face destul de greu, mai ales cand vii cu copilul in brate de la baie, pe partea cealalalta a patului e coltul de la perete, deci nici pe acolo nu se face un acces mai usor la pat sau la frigider, m-am lovit mereu de colturile tabliei de la pat. Asa-zisul pat matrimonial este de fapt din doua paturi single unite, deci destul de incomod, prizele in camera sunt insuficiente, ca sa bagi in priza televizorul trebuie sa scoti aerul conditionat sau frigiderul, o singura veioza functionala si un singur bec. Dar ce m-a deranjat ft tare a fost lipsa unei draperii la usa de la balcon!! In primul rand pentru ca dupa-masa batea soarele in camera (fiind orientata spre vest, spre lac), iar apoi lipsa completa de intimitate, daca ies in balcon, vecinii din camera alaturata pot vedea totul in camera, mai ales seara cand este aprinsa lumina in camera, este inadmisibil!! Am pus un prosop mare pe galeria de la usa de la balcon, pe post de draperie...la 3 stele asa ceva este de neconceput. Lipsa plasei de la usa de la balcon, ne-am umplut de tantari. Prosoape insuficiente, un singur prosop de fata si unul mare de dus.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,