adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Solero din Eforie Nord

Eforie Nord , aleea Belona, nr. 12  
Nota 8.7/10 Foarte bine
10 recenzii
Adriana Valeria din Brasov (30.08.2016)

Pozitia foarte buna pe faleza. Personalul discret si amabil.

​Capacitate: 38 adulți în 18 spații de cazare.
Hotel Solero 2*, un hotel cu o locatie ideala, fix pe plaja statiunii Eforie Nord, plaja Belona.


Hotel Solero 2* ofera cazare in 18 camere dintre care:
- 16 camere duble
- 2 camere triple (camere mai spatioase cu un pat dublu si o canapea extensibila)

Dotari camere:
- baie proprie cu cabina dus
- Aer conditionat
- Tv cablu
- frigider mare (nu minibar)
- balcon
- internet wireless
- parchet pe jos

Servicii Hotel Solero :

receptie
- parcare proprie (Mare)
- camera pentru asteptare (preluare camera)

Informatii despre camere=

-10 camere cu vedere spre mare
-8 camere cu vedere spre Lacul Belona
-mentionam CA toate camerele AU balcon
-In fiecare dimineata toate camerele beneficiaza de room service
-Hotelul are 2 etaje
-Toate camerele duble sunt absolut la fel,cat si cele 2 camere triple foarte spatioase!
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check internet wireless
  • check internet prin cablu
  • check parcare
  • check acces la bucatarie
  • check terasa

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check uscator de par
  • check camere cu balcon
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,