adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Regal din Eforie Nord 3 grade grade grade

Eforie Nord , str. Ovidiu, nr. 20  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.4/10 Excelent !
12 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(10 recenzii din 12).

record_voice_over Personal:9.2
insert_emoticon Servicii:9.1
lightbulb_outline Curățenie:9.6
weekend Confort:9.8
monetization_on Prețuri:8.8
location_on Localizare:9.9

Recenziile hotelului Regal din Eforie Nord


   Silvia V. din Oradea
nota: 9.5
schedule sejur: 10.07.2017 - 17.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere spatioase, mobilier modern, curatenie
pozitionarea fata de plaja
   Cristinel din Vaslui
nota: 9.3
schedule sejur: 17.07.2017 - 22.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Seriozitate, curatenie,bun simt.
thumb_down
Aprecieri negative:
Masa de pranz a lasat de dorit,friptura rece,ciorba de pui lasa de dorit.
   Monica din Oradea
nota: 10
schedule sejur: 04.07.2017 - 11.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenie, poze reale de pe site, personal amabil. Prosoape schimbate zilnic
thumb_down
Aprecieri negative:
Hotelul nu are minusuri, doar muzica prea tare de la terasele din apropiere ne-a deranjat
   Gheorghe D. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 22.08.2016 - 27.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte amabil.
Curatenie foarte buna.
Mancare foarte buna, variata si la preturi bune la restaurant.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am avut nicio nemultumire.
   Florentin din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 12.08.2016 - 15.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, liniste.
thumb_down
Aprecieri negative:
Interactiunea personalului de servire (restaurant) cu clientii.
   Aurelia Elena din Galati
nota: 10
schedule sejur: 04.07.2016 - 06.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazarea si mic dejun.ok
   Marieta din Bucuresti
nota: 7.2
schedule sejur: 22.07.2016 - 27.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Multumesc turist info. Pe booking preturile sunt mult mai mari..
Apartamentul a fost foarte mare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mic dejun acelaşi in fiecare zi , chiar daca sunt câteva optiuni de ales. Pretul pe meniu era 15 ron, si modificat in 20.. Valoarea reala este maxim 10 ron...
Ospatari neprofesionisti, cameriste superficiale, in cele 5 zile au schimbat doar prosoape.. Nimic altceva..
Personal profesionist pentru curatenie si restaurant.
   Marius din Bacău
nota: 9.5
schedule sejur: 17.07.2016 - 23.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenie, liniște, mâncare bună, gazde discrete. Nu am avut nici un fel de problemă la cazare sau la plecare
   Ionu din Vatra-dornei
nota: 8.5
schedule sejur: 16.07.2016 - 22.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera curată, s-au schimbat prosoapele, lenjeria aproape zilnic.
thumb_down
Aprecieri negative:
Camera 05 nu dispune de wifi, parcarea este foarte mica, aproape de trotuar si ne-am trezit cu masina zgariata.
   Marinela N. din Falticeni
nota: 10
schedule sejur: 11.07.2016 - 16.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul este excelent!!! Camere frumoase cu mobilier nou,vedere spre mare,curatenie exemplara,personal amabil,aproape de plaja!!! Vom reveni cu mare placere!!!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nimic
   Sebastian din Brasov
nota: 9
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 24.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Raspuns promt la cererea de cazare. Din pacate nu au avut locuri libere in perioada dorita.
   Florin V. din Buzau
nota: 9.2
schedule sejur: 04.08.2015 - 11.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Profesionalism si mult bun simt ,hotelul micut si pefect pentru aproape toate tipurile de clienti,bucatarul foarte bun.
thumb_down
Aprecieri negative:
Muzica data la maxim de o terasa de vizavi cu ragnete si manele si multa nesimtire pana la ora 2 noaptea. Pacat hotelul are de pierdut care de altfel are un personal profesionist cu mult bun simt.
CONTACT UNITATE
Monica, Cati
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,