adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Lira din Eforie Nord 2 grade grade

Eforie Nord , str. Andrei Muresanu, nr. 8  
Nota 9.3/10 Excelent !
21 recenzii
Alina din Ramnicu Sarat (11.09.2017)

Aproape de plaja si de centru, multa verdeață, personal plăcut...

​Capacitate: 151 adulți în 83 spații de cazare.
Hotelul Lira se situeaza vis-a-vis de Teatrul de Vara, in centrul statiunii, la 100 m de plaja. La 50 m de unitate se afla sanatoriul Grand.

Hotelul a fost renovat la inceputul anului 2015 si ofera cazare in 68 de camere duble, cu bai proprii si 15 camere single cu bai comune.

Check-in: ora 14:00
Check- out: ora 10:00
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check fax
  • check internet wireless
  • check gradina/curte
  • check terasa
  • check seif la receptie

Facilități camere:

  • check frigider in camera
  • check baie pe hol
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Cristina
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,