adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Jennifer din Eforie Nord

Eforie Nord , bd-ul Republicii, nr. 28  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile hotelului Jennifer din Eforie Nord


   Mariana din Toplet
nota: 8.2
schedule sejur: 16.08.2016 - 24.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil la receptie,camere confortabile ,
thumb_down
Aprecieri negative:
Prosoapele si lenjeria sa fie schimbate pe perioada sejurului,un pic mai multa curatenie.
   Sorina din Bacau
nota: 7.3
schedule sejur: 10.07.2016 - 16.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartamentul spatios, fotolii si canapea confortabile.Patul dublu foarte mare, AC in ambele camere.
thumb_down
Aprecieri negative:
Suportul de dus rupt si neinlocuit, scurgerea defectuoasa.
   Anca din Brasov
nota: 8.7
schedule sejur: 25.07.2016 - 31.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere mari,bine mobilate,paturi comode,intimitate,siguranta,apa calda tot timpul,lenjerie curata,impecabila
thumb_down
Aprecieri negative:
Confortul ar putea fi sporit prin intermediul unui aparat de aer conditionat care sa functioneze cat timp turistii nu sunt in camera
   Nicolae din Ploiesti
nota: 5.7
schedule sejur: 20.07.2016 - 26.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Dotari bune,aspect placut,
thumb_down
Aprecieri negative:
Am fost cazat in camera 201,de cum am intrat mirosea puternic a mucegai,langa calorifer era o pata mare neagra de mucegai,din aparatul de aer conditionat iesea miros de mucegai,desi am sesizat problema nu sa luat nici o masura,aveau camere goale dar nu mi-au dat alta camera,noptie au fost un cosmar nu puteam sa dormim de miros,cand am facut rezervarea am crezut ca o sa fie o vacanta placuta dar a fost un cosmar.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Distanta pana la mare nu este 350m,este peste 1000m.
   Dan din Craiova
nota: 8
schedule sejur: 17.06.2016 - 24.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere bine utilate si spatioase. Personal discret si gazde primitoare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Restaurant nefunctional. Fatada hotelului pare lasata in paragina. Zona de receptie a hotelului necesita renovare, inca se mai vede pe perete vechea denumire a acestuia.
   Cristi din Galati
nota: 9.7
schedule sejur: 04.07.2016 - 08.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil, curatenie in fiecare zi, mobilier modern, balcon, aer conditionat, televizor,uscator de par, televizor, frigider....si e suficient pt concediu.
thumb_down
Aprecieri negative:
Poate ar trebui sa adopte plata cu cardul...
   Bogdan S. din Targoviste Jud Dambovita
nota: 10
schedule sejur: 26.06.2016 - 03.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia an camera se efectua zilnic deasemenea s-au inlocuit cearceafuri,prosoape cat si consumabile la baie.Camera este dotata cu tot ce este necesar pentru petrecerea unui sejur placut.Distanta fata de centru si plaja Debarcadier destul de mica.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am gasit minusuri.
   Rodica Maria din Botosani
nota: 8
schedule sejur: 27.06.2016 - 04.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotelul este frumos amenajat, cu condiții bunicele care pot fi foarte ușor îmbunătățite dacă cameristele tar fi mai drăguțe, mai amabile.
Personalul de la recepție foarte drăguț, in special una din domnișoare care a cautat soluții pentru orice problema.
thumb_down
Aprecieri negative:
Unul din minusuri este ca pun un prosop la 2 persoane, nu am avut internet 4 zile pentru ca am prins weekend ul la mijlocul și nu sa deranjat nimeni sa vina sa rezolve problema în cauza.
Au probleme cu canalizarea nerezolvate.
Săpun și șampon limitat pentru numărul de persoane când am fost cazați la etajul 1. Cu 2 pliculețe de șampon trebuia sa se spele pe par 4 persoane dintre care 2 având parul lung.
   Liviu I. din Alexandria
nota: 5.7
schedule sejur: 07.09.2015 - 12.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera spatioasa, dotarile au fost cele descrise in oferta, toate electrocasnicele(tv,a.c,frigider)functionau ireprosabil. Liniste, fara deranj inutil. Plaja este suficient de aproape si scriu asta pentru cei care chiar vor sa vina sa se bucure de mare si sa mai faca si foarte putina miscare.
thumb_down
Aprecieri negative:
S-a vazut (in privinta curateniei) sfârsitul de sezon. Mocheta din camera pastra urme accentuate de trafic, lipsa personalului de serviciu pentru o minima aspirare in camera, dar mai ales lipsa cu desãvârsire a unui loc in care sa-mi pot incepe ziua cu o cafea. Restaurantul exista dar lipsea personalul! Mai adaug la minus faptul ca n-am putut sta pe balcon decât 3 persoane (n-am vrut petrecere, am fost 4 adulti) din cauza unitatii exterioare de a/c montata pe pardoseala. Poate sunt cârcotas...
   Daniel din Otelu Rosu
nota: 7
schedule sejur: 24.08.2015 - 28.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul foarte amabil, am fost cazati la etajul 3 de unde am avut o priveliste frumoasa
thumb_down
Aprecieri negative:
Majoritatea minusurilor sunt din cauza baii: usa de la cabina de dus nu se inchidea, din baie venea un miros urat iar apa de la wc curgea continuu
   Corina din Ploiești
nota: 9.3
schedule sejur: 03.07.2015 - 05.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Doamna cu care am vb la telefon a fost foarte amabila și interesata. Hotelul arata foarte bine ,modern , frumos mobilat și curat. Camere destul de spațioase, balcon cu masa și scaune . Izolația fonica a fost utila pt ca era destul de circulat drumul pe care e situata. Locuri de parcare destule în laterala hotelului. Mâncarea nu am gustat o pt ca nu își începuseră activitatea. Personalul amabil , curățenie zilnica, prosoape și lenjerie în stare impecabila .
thumb_down
Aprecieri negative:
Mi s a părut cam departe de plaja
   Ioana din Brasov
nota: 7
schedule sejur: 29.06.2015 - 04.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere spatioase, mobilate modern, cu balcon, AC si TV mare.
-Distanta mica fata de plaja Debarcader(7-8 min) si fata de centrul statiunii.
-
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa totala de organizare. In ziua sosirii, ce-i drept, la 8 dimineata eram acolo (insa anuntasem) hotelul parea parasit, intrarea in restaurant era inchisa, cea dinspre receptie aproape inobservabila...la 5 minute a sosit insa o dra de la receptie, care nu stia nimic despre noi, cate nopti, cat mai are de incasat, ce fel de camera am rezervat...in fine..a vb cu cineva la tel si s-a lamurit. La ora 14 ne-am putut caza. Camera a fost super, chit ca a fost pe fata si zgomotul masinilor era infernal, trebuia sa dormim cu geamul inchis. Insa curatenia a fost facuta doar la suprafata, sub pat erau smocuri imense de praf, sub mobilier la fel...in a 3-a zi ni s-a schimbat lenjeria si prosoapele, dar nu s-a maturat sau aspirat cu toate ca era plin de nisip pe jos...In a 4-a zi ni s-a luat si telecomanda de la AC pe motiv ca nu stiu ce defectiuni sunt etc cu toate ca trebuia sa fie inclus in pret iar AC functiona perfect
- pe durata intregului sejur restaurantul era in `curs de deschidere`, nici macar o cafea nu am putut servi acolo...la receptie cand gaseai, cand nu gaseai pe cineva.
   Costica din Zarnesti Brasov
nota: 9.8
schedule sejur: 22.06.2015 - 26.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul foarte amabil
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa semnalului de internet in camera
   Raluca din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 19.06.2015 - 21.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am inchiriat apartament 2 camere pentru 4 persoane, spatios, curat, view superb (etajul 3)
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa unui suport uscat rufe, deoarece nu are balcon este necesar
CONTACT UNITATE
Cirnatiu Ramona
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,