Hotel Giulia din Eforie Nord

Eforie Nord, str. Mihail Kogalniceanu, nr. 1  
Nota 9.04 / 28 recenzii 10 - Excelent !
Constantin din Pitesti

A fost ok

​Capacitate: 48 adulți în 22 spații de cazare
Oferta last minute 2018:

In perioada 01 iulie - 08 iulie la 5 nopti rezervate noi va mai oferim 1 cadou: 5 +1!

*Oferta valabila in intervalul 01 iunie - 24 iunie 2018 !!!
Pentru rezervarile care incep de Duminica (din Iunie) tariful pentru prima noapte de cazare este redus!!

Se acorda sezlonguri gratuite la plaja Belona, plaja noastra privata, tuturor clientilor Hotelului Giulia! ( cu conditia unui consum minim de la beach-bar)

Hotel Giulia este situat chiar in centrul statiunii, la 50 m de bulevardul Republicii si in imediata apropriere a Bazei de Tratament Ana Aslan, la numai 2 minute de mers pe jos de plaja Belona, principala si cea mai ofertanta plaja a statiunii Eforie Nord (amenajata cu sezlonguri, terase, beach-baruri, etc). Desi se gaseste in centru, unitatea este pozitionata astfel incat sa fie ferita de zgomotele si galagia statiunii.

Hotel Giulia dispune de 22 camere duble si triple, distribuite pe 2 etaje, din care 6 camere cu doua paturi, 12 camere cu pat matrimonial si 4 camere triple. Camerele sunt foarte spatioase, amenajate cu mult bun gust si simplitate dar utilate astfel incat dumneavoastra sa nu va lipseasca nimci si sa beneficiati de un nivel ridicat de confort.
Deasemenea in fata hotelului si in partea laterala s-au creat locuri de parcare iar acesta este supravegheata video. Constructia hotelului s-a incheiat in vara 2005 si ofera conditii impecabile de cazare!

Pozitionare:

Zona : Belona, str. Principala
Centru : KM O
Plaja : 3 minute fata de plaja Belona ( principala plaja a statiunii)

Structura spatiu de cazare:

Nr. Total locuri (persoane) : 48 locuri
Nr. Camere : 4 triple ; 6 duble twin, 12 duble matrimoniale
Salon mic dejun: 44 locuri

Dotari generale:

parcare supravegheata video
terasa de vara
internet wifi gratuit
gradina / curte


Check in : incepand cu ora 13:00
Check out : pana la ora 10:00

important !!
*In caz de neprezentare va rugam sa ne anuntati cu cel putin 7 zile inainte de inceperea sejurului dumneavoastra! In caz contrar, avansul achitat se va pierde!


Pentru mai multe detalii, poze si disponibilitatea camerelor intrati pe site-ul goeforie (link-ul afisat in dreapta sub numarul de telefon) !!
(...) citește toată descrierea unității expand_morerestrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check fax
  • check gradină/curte
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check plata cu cardul
  • check sală de mese
  • check terasă

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check internet în camera
  • check minibar în cameră
  • check telefon în cameră
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.