adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Dynes din Eforie Nord 3 grade grade grade

Eforie Nord , str. Rubin, nr. 6  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 8.8/10 Foarte bine
6 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(6 recenzii din 6).

record_voice_over Personal:9.5
insert_emoticon Servicii:8.5
lightbulb_outline Curățenie:8.2
weekend Confort:8.5
monetization_on Prețuri:8.5
location_on Localizare:9.7

Recenziile hotelului Dynes din Eforie Nord


   Roxana din Arges
nota: 9.2
schedule sejur: 22.06.2017 - 24.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenie, discrete, foarte aproape de plaja
Totul ok
thumb_down
Aprecieri negative:
Saltelele de dormit ar trebui puse dintr o singura bucata pt pat matrimonial
Răspunsul unității:
Mulțumim pentru recenzie! Va mai așteptăm.
   Elena Emilia A. din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 09.07.2017 - 13.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat,aproape de plaja,personal amabil,parcare.
   Romulus A. din Ploiesti
nota: 9.2
schedule sejur: 06.07.2017 - 11.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Persoanal amabil, aproape de plaja(2-3min de mers pe jos pana la plaja Debarcader. Info: pe aceasta plaja refacuta nu exista sezlonguri si umbrele), curatenie (se facea in fiecare zi iar lenjeria si prosoapele au fost schimbate la 3 zile), plase de insecte la balcoane, aer conditionat.Raport pret calitate foarte bun. Recomand.
   Sorin din Bucuresti
nota: 6.8
schedule sejur: 28.06.2017 - 30.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte placut. Aproape de plaja. Liniste
thumb_down
Aprecieri negative:
Curatenia lasa de dorit. Mobilier destul de vechi si cam neingrijit.
Baia fara perdea de dus si cam neingrijita.
   Valentina din Moldova, Chișinău
nota: 8.7
schedule sejur: 27.06.2016 - 07.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de plaja, gazde ospitaliere, curatenie, liniste.
   Szabolcs din Satu Mare
nota: 9.5
schedule sejur: 19.06.2016 - 26.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am petrecut a sapt frumoasa la Hotelul Dynes amplasat aproape de malul marii,personal de nota 10. Si proprietarii foarte amiabili.va multumim
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am remarcat minusuri .va multumim
Sper sa ne revedem si la anu.
Răspunsul unității:
Multumim si va asteptam cu drag oricand
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,