Hotel Dynes din Eforie Nord grade grade grade

Eforie Nord, str. Rubin, nr. 6  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.

Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 7.79 / 15 recenzii10 - Bine

Nota este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(7 recenzii din 15).

record_voice_over Personal:8.86
insert_emoticon Servicii:7.86
lightbulb_outline Curățenie:7.15
weekend Confort:7
monetization_on Prețuri:7.43
location_on Localizare:8.43
   Ana din Bucuresti
nota: 4
schedule sejur: 02.09.2018 - 08.09.2018
thumb_down
Aprecieri negative:
O mare pacaleala! Desi am facut rezervarea la hotel Dynes pt parintii mei, au fost cazati la un alt hotel, doar la mijlocul sejurului au fost mutati la Dynes. Foarte urat sa strici o vacanta pe care ai programat-o din timp! Nu recomand acest hotel!
Răspunsul unității:
Bună ziua, nu mi se pare normal să dați o recenzie negativă așa categorica atâta timp cât nu ați fost dumneavoastră cazată la hotelul nostru. În primul rand părinții dumneavoastră nu au fost cazati în alta parte. Acea cameră face parte din hotelul nostru, e adevărat are întrare separata.
Eu am discutat cu părinții dumneavoastră și i-am rugat dacă se poate ultimele 3 sau 4 zile să-i mut în altă cameră deoarece aveam nevoie de acea cameră în care erau cazati ei. Lucru ce se poate întâmpla în orice alt hotel. Ei au fost de acord. Dacă nu erau de acord nu-i mutam.
Oricum îmi pare rău pentru ce sa întâmplat și nu știu ce vi sa comunicat.
Ar fi fost ok să dați o recenzie corecta și punctuala, o recenzie mai complexă. Servicii, personal, locație, curățenie etc
Multumim și încă o dată ne pare rău pentru gustul amar lăsat de noi.
   Ana A din Sibiu
nota: 7.5
schedule sejur: 27.08.2018 - 01.09.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Poziționarea hotelului
thumb_down
Aprecieri negative:
Camere mobilate și întreținute la nivel de cel mult 2 stele.
   Georgiana G din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 27.08.2018 - 01.09.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde primitoare,cu mult bunsimt!Camere curate,personal discret,dar profesionist!Vom repeta cu siguranta in sejur la hotel Dynes!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nimic de reprosat!
   Marius din Craiova
nota: 9
schedule sejur: 15.08.2018 - 22.08.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ok.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ok.
Răspunsul unității:
Mulțumim
   Monica din Oradea
nota: 9.5
schedule sejur: 07.08.2018 - 14.08.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ne-am bucurat ca Hotelul are parcare in fata, având im vedere dificultatea de găsire a unui loc de parcare in Eforie. Personal amabil sa făcut curat zilnic si sau schimbat prosoapele zilnic.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt minusuri
Răspunsul unității:
Mulțumim și va mai așteptăm!
   Mihai Liviu M din Iasi
nota: 9
schedule sejur: 05.08.2018 - 11.08.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera si baia spatioase. Curatenie zilnica in camera. Meniul la restaurant variat. Zona de joaca pentru copii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt nemultumiri.
Răspunsul unității:
Mulțumim și vă mai așteptăm!
   Violeta din Galati
nota: 5.5
schedule sejur: 28.07.2018 - 04.08.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de plaja, ambient placut, parcare privata, zona linistita, prosoape schimbate, lenjeria la 3zile
thumb_down
Aprecieri negative:
Mobilier vechi, necesita imbunatatiri(usi de la dulap stau sa cada), lipsa iluminat hol... In camera de asemenea o lustra invechita, care nu lumineaza suficient, frigiderul murdar, curatenia se face in viteza, nu se dezinfecteaza eficient, lipsa unei perdelute la cada si a unui feon, geamul camerei unde am fost cazati era fix, nu se putea deschide, micul dejun saracacios... Per total usor nemulțumiți, un hotel depasit, potrivit de 2 stele...
Răspunsul unității:
Va mulțumim pentru recenzie, toate părerile clienților sunt binevenite indiferent de ele. Nu poți să mulțumești pe toată lumea! Vă spunem din experienta. Dacă 90% din clienți pleacă mulțumiți pentru noi e o realizare.
   Georgeta G din Magurele
nota: 9.5
schedule sejur: 01.09.2017 - 07.09.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenia, se schimba prosoapele murdare zilnic, la 3 zile și lenjeria de pat.
   Iuliana din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 02.09.2017 - 06.09.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ospitalitate, curățenie ,locația .
   Roxana din Arges
nota: 9.17
schedule sejur: 22.06.2017 - 24.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenie, discrete, foarte aproape de plaja
Totul ok
thumb_down
Aprecieri negative:
Saltelele de dormit ar trebui puse dintr o singura bucata pt pat matrimonial
Răspunsul unității:
Mulțumim pentru recenzie! Va mai așteptăm.
   Elena Emilia E din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 09.07.2017 - 13.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat,aproape de plaja,personal amabil,parcare.
   Romulus R din Ploiesti
nota: 9.17
schedule sejur: 06.07.2017 - 11.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Persoanal amabil, aproape de plaja(2-3min de mers pe jos pana la plaja Debarcader. Info: pe aceasta plaja refacuta nu exista sezlonguri si umbrele), curatenie (se facea in fiecare zi iar lenjeria si prosoapele au fost schimbate la 3 zile), plase de insecte la balcoane, aer conditionat.Raport pret calitate foarte bun. Recomand.
   Sorin din Bucuresti
nota: 6.83
schedule sejur: 28.06.2017 - 30.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte placut. Aproape de plaja. Liniste
thumb_down
Aprecieri negative:
Curatenia lasa de dorit. Mobilier destul de vechi si cam neingrijit.
Baia fara perdea de dus si cam neingrijita.
   Valentina din Moldova, Chișinău
nota: 8.67
schedule sejur: 27.06.2016 - 07.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de plaja, gazde ospitaliere, curatenie, liniste.
   Szabolcs din Satu Mare
nota: 9.5
schedule sejur: 19.06.2016 - 26.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am petrecut a sapt frumoasa la Hotelul Dynes amplasat aproape de malul marii,personal de nota 10. Si proprietarii foarte amiabili.va multumim
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am remarcat minusuri .va multumim
Sper sa ne revedem si la anu.
Răspunsul unității:
Multumim si va asteptam cu drag oricand
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.