adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Coralis din Eforie Nord

Eforie Nord , str. Marii, nr. 6  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.3/10 Excelent !
8 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 8).

record_voice_over Personal:9
insert_emoticon Servicii:9
lightbulb_outline Curățenie:9.3
weekend Confort:9.7
monetization_on Prețuri:9.3
location_on Localizare:9.7

Recenziile hotelului Coralis din Eforie Nord


   Mariana din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 24.07.2017 - 31.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am rezervat un apartament amenajat adecvat ,camerista s-a preocupat zi de zi sa nu ne lipseasca nimic,curatenie,completare consumabile,relativ aproape de plaja si centrul statiunii,alte plusuri: cofetaria cu produse proaspete si calitative,personalul amabil si implicat,multumiri d-nei receptionere care ne-a adus apa rece in galeata pentru a o putea folosi la toaleta ,aceasta lipsind aproape 8 ore din vina furnizorului local de apa ; chiar si d-na patroana eficienta,poate usor stresata si nervoasa din cauza volumului mare de munca,probabil..
thumb_down
Aprecieri negative:
Mancarea de la autoservire nu seamana nici pe departe cu mult laudata bucatarie a la carte din extrasezon,e adevarat ca e mai ieftina,dar nu toti venim la mult si ieftin,tot personalul era implicat la autoservire incat nu mai era nimeni sa pregateasca comenzi la masa.., la pizza eventual mai introduceti si variante mai scumpe pentru un plus de gust ,ca sa supliniti faptul ca nu e pe vatra,asa folosind mezeluri gama cea mai ieftina iese un produs care te indeamna sa mergi sa-l cumperi din alta parte.
In 29 iul.a lipsit vreme de multe ore apa si calda si rece, intr-adevar nu e vina hotelului,dar nu au nici o scuza pentru faptul ca nu s-au implicat si nu au stiut sa gestioneze o atare situatie, receptia putea anunta pe fiecare atunci cand urca in camera de lipsa totala a apei,asa incat daca din cei 2 soti patroni, d-na a reactionat decent la intrebari si eventual reprosuri. D-l s-a gandit sa adopte o atitudine aroganta si lipsita de respect fata de turisti, tipand la noi ,,sa-i parasim hotelul..!'' Probabil dansul e un fan al toaletelor neigienizate...insa acest episod,tin sa punctez, ca nu inseamna ca hotelul nu e ok,la categoria de evaluare si in raport cu pretul e absolut in regula,pacat ca e situat intr-o statiune extrem de murdara,de neingrijita, fara cosuri de gunoi,cu trotuare unde iti rupi picoarele, daca nu te uiti atent pe unde pasesti, spatii verzi uscate,multe cladiri paraginite.
   Diana din Pitesti
nota: 9.2
schedule sejur: 06.09.2016 - 10.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte curat, aproape de plaja, mancare buna, balcon la fiecare camera, vederea
thumb_down
Aprecieri negative:
Semnal Wifi destul de slab, ar trebui ca toate camerele sa aiba plasa impotriva tantarilor la geamuri, atitudinea doamnei de la receptie ar mai trebui imbunatatita, la fel si a celor de la restaurant (o parte), ma asteptam sa fie mai dragute...
Ce nu mi-a placut si mi s-a parut nu tocmai aproape de adevar, este ca pe pagina lor de pe Turistinfo scrie ca in perioada 5-30.09.2016 tariful de cazare/camera este de 90 lei, iar la telefon doamna de la receptie mi-a spus ca se aplica doar pentru 5 nopti, nu este tocmai in regula, va rog sa scrieti oferta exacta pe site pentru a nu induce oamenii in eroare!
   Cristi M. din Pitesti
nota: 9.7
schedule sejur: 25.08.2016 - 28.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apropierea de plaja
Restaurant propriu cu mancare buna
Camera confortabila
Personal amabil
thumb_down
Aprecieri negative:
Poate baia ar fi putut sa fie mai mare
ar fi ideal daca s-ar face curat si sub pat.
   Constantin din Bucuresti
nota: 7.3
schedule sejur: 07.08.2014 - 12.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera cu mobilier nou, tv LCD, mini frigider, aer conditionat, curatenie zilnica.
- mancare buna in restaurantul propriu, preturi bune.
thumb_down
Aprecieri negative:
In camera, la receptie sau la terasa restaurantului nu am avut internet wireless; pe telfonul mobil am receptionat semnal foarte slab al retelei `coralis4` (parola coral) si dupa introducere parola, statusul conectarii la retea se schimba din 2 in 2 secunde din Connecting in Disconnected...si tot asa. Deci fara internet.
- parola pentru conectare la reteaua wireless, pentru a avea acces internet, nu era scrisa pe foaia cu informatii gasita langa TV. Nu era scrisa nicaieri. Trebuia sa iesi din camera si sa cauti prin restaurant, un angajat care sa stie sa-ti spuna ce parola sa folosesti. La receptie oricum nu era nimeni.
- nu exista un semn de hartie, cu textul `Va rugam nu deranjati`, pe care sa-l agati pe clanta usii de la intrare in camera, pe exterior, pentru ca doamna de la curatenie sa stie si sa nu intre peste tine in camera, atunci cand tu esti in camera si dormi sau faci altceva. Mie mi s-a intamplat asta, noi eram in camera, a descuiat usa si a intrat peste noi. Iar asta e destul de deranjant, si pentru ca intra imediat, dintr-o data auzi cheia in yala si imediat a si intrat in camera... Nu mai ai timp de reactie. Cred ca nu era prea greu sau prea costisitor sa se printeze un astfel de semn de hartie, sa-l ai in camera iar personalul de la curatenie sa stie sa nu intre in camera atunci cand observa acel semn agatat pe usa. Dar asta tine de respect fata de client si la noi nu prea exista. Si nu se poate spune ca vila a fost deschisa abia in acest sezon si acest detaliu a fost scapat din vedere. Vila functioneaza din 2010, de 4 ani.
- lenjeria de pat este apretata si ai senzatia ca dormi pe o prelata auto, aspra.
- receptionera, Cristina cred ca se numeste, o gasesti la receptie doar daca ai mare noroc, tot timpul e plecata. Am reusit sa o prind la receptie si am sesizat faptul ca e ars becul din holul pensiunii iar seara nu vad sa descui camera. Mi-a zis ca se va rezolva, eu i-am multumit insa nu a considerat necesar sa-mi raspunda. Am facut sesizarea vineri dimineata iar seara era la fel, abia sambata a fost remediata problema. Receptionera nu a fost prezenta nici cand am facut check-out, dimineata la ora 10:20. A trebuit sa predau cheia de la camera, barmanului din restaurant.
- daca iei micul dejun (l-am luat de 2 ori, in 2 zile) in restaurantul propriu, trebuie sa astepti 25-30min pana iti vine mancarea iar atunci cand vine, parte din mancare este deja rece. Am avut mic dejun englezesc, continea si cativa cartofi prajiti care erau deja reci. Deci mancarea este buna, serviciile nu.
- servirea in restaurant, la micul dejun, a fost facuta de o chelnerita blonda, cu ochelari si mai in varsta. E o femeie foarte plictisita de ceea ce face si cred ca trata clientii ca pe un rau necesar. Eu i-am facut semn, in timp ce trecea printre mese (vroiam sa-i cer nota), m-a vazut si a bagat imediat privirea in pamant.. S-a facut ca nu a vazut nimic. A dus mancare la alta masa, a debarasat alta masa si intr-un final a venit la masa noastra, cu nota de plata. Deci a vazut ca i-am facut semn, a inteles, dar incerca sa evite interactiunea cu clientul.. Iar asta era de dimineata, cu doar 4-5 mese ocupate, din 20 cred. Nu cred ca era deja obosita pentru ca ziua abia incepuse...
- la check-in nu am fost intrebat daca am nevoie de loc parcare, desi pe turistinfo.ro scrie ca vila are si parcare proprie. Oricum, eu am gasit un loc de parcare pe strada, ceva mai departe de vila.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
In camera nu am avut baie cu cada, doar cabina de dus. Nu m-a deranjat insa e o informatie care nu e conforma cu realitatea.
Nu exista internet in camera/balcon. Exista semnal foarte slab si nu te poti conecta la retea.
   Cristian M. din Pitesti
nota: 10
schedule sejur: 05.08.2013 - 09.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
F. Curat, menaj facut zilnic, personal amabil
camera cu tot ce ai nevoie (inclusiv ac si minibar)
foarte aproape de plaja
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu e cazul
   Roxana Crina B. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 28.07.2013 - 04.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Bun raport calitate pret, multumita de alegerea facuta, merita sa mai revin si in viitor .
Deci se poate si la noi cand vrem si suntem interesati. Felicitari conducerii vilei!!!!
   Gabriela T. din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 01.08.2013 - 08.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Fata de anii trecuti s-au remediat problemele cu scurgerea la cada de dus (nu se mai inunda baia), curatenia in camera se face zilnic, se schimba prosoapele la 2 zile si lenjeria la 3 zile. Un lus este si introducerea micului dejun si a bonurilor valorice.
thumb_down
Aprecieri negative:
Este necesar diversificarea micului dejun. Toate variantele de mic dejun sunt pe baza de omleta.Nu poti manca zilnic oua.Ar trebui avut in vedere si variante de mic dejun pentru copii.
   Cristian C. din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 26.07.2013 - 28.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat, locatie excelenta, autoservire cu foarte multe feluri de mancare proaspata.
thumb_down
Aprecieri negative:
Personalul de la autoservire nu este prea profi, mai ales unele dintre ospatarite
CONTACT UNITATE
Mioara
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,