adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Coral din Eforie Nord

Eforie Nord , str. Randunicii, nr. lot 3  
​Capacitate: 110 adulți în 49 spații de cazare.
Hotel Coral va ofera 132 locuri de cazare repartizate in 63 de camere duble matrimoniale, duble twin si triple.

Unitatea se afla la numai 5 minute de mers pe jos pana la ,la Grand si Efosun, tot la 5 minute de centru si teatrul de vara.

Hotelul Coral dispune de o terasa acoperita, unde puteti savura o cafea si bea o racoritoare.Toate camerele sunt dotate cu baie proprie, tv, aer conditionat, minibar, uscator de par, cabine de dus cu hidromasaj.

Accesul intre etaje se face cu un lift modern si rapid.


Hotelul dispune de parcare de 70 de locuri.

Pentru rezervari se pot elibera proforme.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check fax
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check jacuzzi
  • check terasa
  • check plata cu cardul
  • check bar

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check uscator de par
  • check camere cu balcon
  • check jacuzzi in camera
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Liliana
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,