Hotel Confort din Eforie Nord

Eforie Nord, str. 23 August, nr. 4  
Nota 9.13 / 47 recenzii 10 - Excelent !
Daniela din Gherla

Hotel beneficiaza de un personal amabil si care da dovada de profesionalism, este foarte curat , lenjeria se schimba tot a treia zi , prosoapele la cerere. Desi am beneficiat de cazare la parterul hotelului, camera nu Hotelul este poziționat intr-o zona linistita a statiunii, relativ aproape de plaja și de alte puncte de interes( doua supermarketuri, farmacie, statii de transport in comun, restaurante, etc)

​Capacitate: 70 adulți și 14 copii în 22 spații de cazare
!!!! Acceptam si Tichete de Vacanta !!!
O noua surpriza placuta in domeniul hotelier din Eforie Nord.
Hotel Confort, fostul Hotel Pinguin se reface, se remanajeaza si reinnoieste in proportie de 100%.

Se vor investi lucruri si materiale de cea mai buna calitate pentru a aduce un confort sporit turistului.
Confort, stil si eleganta! Recent renovat pentru a va satisface cele mai pretentioase (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check loc de joacă copii
  • check parcare
  • check seif la recepție
  • check tichete de vacanță

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check internet în camera
  • check minibar în cameră
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.