adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Clas din Eforie Nord

Eforie Nord , str. Armand Calinescu, nr. 8-10  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile hotelului Clas din Eforie Nord


   Alexandrina din Pantelimon
nota: 8.2
schedule sejur: 01.09.2016 - 04.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un hotel linistit, apropiat de plaja, camera spatioasa.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar fi bine sa fie si un restaurant.
   Nicolaie V. din Bucuresti
nota: 8.5
schedule sejur: 13.08.2013 - 15.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie linistita, nu f departe de plaja, camera frumoasa, de bun gust.
thumb_down
Aprecieri negative:
Putin mai atenti la curatenie_am gasit fire de par si pete pe lenjerie, in rest totul a fost ok.
   Liliana B. din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 01.07.2013 - 08.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil, curatenia la ea acasa, prosoape schimbate zilnic, mobilier nou, de calitate, totul aranjat cu bun gust, exista de asemenea si o parcare pazita!! Preturi de bun simt! Am stat 7 nopti, ne-am simtit excelent,anul acesta vom reveni (chiar peste o saptamana! :))!Recomand cu caldura!!
thumb_down
Aprecieri negative:
De punctat doua aspecte: balconul ar trebui sa aiba o masuta,iar internet nu este in tot hotelul,ci doar in anumite zone..
   Monica din Bucuresti
nota: 8.5
schedule sejur: 03.09.2012 - 07.09.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost ok.Domnisoarele de la receptie f dragute si amabile. Camerele arata exact ca in poze.Prosoapele au fost schimbate in fiecare zi. E un pic de distanta pana in centru, pana la plaja Belona de ex. Dar cu un copil de 4 ani ne-am descurcat ok. Oricum a fost un sejur frumos
thumb_down
Aprecieri negative:
Se poate face ceva cu scurgerea din baie care la un moment dat mirosea urat .Daca s-ar putea pune niste pereti de plexiglas ceva la balcon, sa fie ceva mai acoperit, noi am stat la etajul 5 si nu se putea lasa copilul sa iasa pe balcon pt ca putea f usor sa cada printre barele alea.
   Ileana B. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 27.08.2012 - 02.09.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Legat de cazarea la hotel: camera curata si cocheta, dusul cu hidromasaj a fost o incantare, mai ales pentru copilul meu. Am apreciat faptul ca s-au schimbat prosoapele, lenjeria, fara sa cer anume, chiar as fi zis ca nu e nevoie. Eu am fost cazata la etajul 6 intr-o camera cu vedere spre mare; chiar se vedea marea printre spatiile goale dintre cladirile din spatele hotelului. Tot personalul a fost amabil, domnisoarele de la receptie erau mereu cu zambetul pe buze.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,