Hotel Clas din Eforie Nord

Eforie Nord, str. Armand Calinescu, nr. 8-10  
Liliana din Bucuresti

Hotel cochet,curat,personalul f amabil,liniste,camere curate cu mobilier modern.Ne au fost schimbate prosoapele si lenjeria ,.De cate ori am avut nevoie de ceva si am cerut ajutor la receptie/bar ,au fost extrem de drăguți si serviabili. Mi-a placut,recomand!!

​Capacitate: 132 adulți în 58 spații de cazare
Hotel Clas *** este un hotel finalizat in anul 2011, in luna iunie. Dispune de 56 de camere si 2 apartamente cu conditii excelente de cazare.

Hotelul este amplasat in Eforie Nord la aproximativ 500 de metri de Marea Neagra. Va asteptam pentru un sejur de relaxare alaturi de prieteni sau familii.

Personalul nostru calificat va sta la dispozitie la orice ora din zi si din noapte.

Fiecare camera (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check fax
  • check frigider în unitate
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check living
  • check masaj
  • check parcare
  • check plata cu cardul
  • check restaurant
  • check room service
  • check sală de mese
  • check seif la recepție
  • check terasă

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check internet în camera
  • check minibar în cameră
  • check telefon în cameră
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.