adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Carmen din Eforie Nord

Eforie Nord , str. Panselelor, nr. 39  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.5/10 Excepțional !
42 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(11 recenzii din 42).

record_voice_over Personal:9.5
insert_emoticon Servicii:9.4
lightbulb_outline Curățenie:9.5
weekend Confort:9.2
monetization_on Prețuri:9.5
location_on Localizare:9.9

Recenziile hotelului Carmen din Eforie Nord


   Nicolaie Gabriel din București
nota: 10
schedule sejur: 27.08.2017 - 01.09.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Localizarea, curatenia, personalul
Răspunsul unității:
Va multumim pentru recenzie si va asteptam cu mare drag oricand aveti placerea de a reveni!
O zi minunata !
   Pavel din Caransebes
nota: 10
schedule sejur: 02.08.2017 - 08.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Restaurant excellent personal foarte ok
thumb_down
Aprecieri negative:
Probabil o climatizare ar fi un plus foarte mare
Răspunsul unității:
Va multumim pentru recenzie si va asteptam cu mare drag oricand aveti placerea de a reveni!
O zi minunata !
   Constantin P. din Horgesti Jud Bacau
nota: 10
schedule sejur: 26.08.2017 - 31.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ordine si curatenie ,personal ok
Răspunsul unității:
Va multumim pentru recenzie si va asteptam cu mare drag oricand aveti placerea de a reveni!
O zi minunata !
   Catalin Vasile R. din Vaslui
nota: 8.3
schedule sejur: 31.07.2017 - 03.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasare foarte buna, aproape de plasa; Curatenie, personal amabil
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar trebui un AC in camere, usile schimbate....
   Liviu din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 28.04.2017 - 30.04.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil, mancare buna, localizare buna (terasa drăguță), curatenie, camere confortabile, disponibilitate fata de solicitarile mele (am solicitat și mi s-a pus la dispozitie o sursa de caldura in camera pe perioada șederii)
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa aerului condiționat in camera, care probabil ar fi facut mult mai repede cald in camera fata de o mica aeroterma. De asemenea, o nemultumire, mai generala pt litoralul românesc, este si faptul ca de 1mai nu se furnizeaza căldură in majoritatea unităților de cazare, desi acest hotel de exemplu avea calorifere.
   Anamaria din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 08.09.2016 - 12.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie,camere renovate,atentie la detalii,camere luminoase,mancare buna la restaurant,personal amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mare galagie,noaptea,din imprejurimi. Desigur,nu este vina hotelului,dar lipsa unui aer conditionat sau a unui ventilator,face imposibila inchiderea usii de la balcon,pt putina liniste,deoarece este sauna(cel putin pe partea cu soare a hotelului). In rest,perfect !
   Florina S. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 02.09.2016 - 06.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia excelenta ,oameni primitori ,mancare buna ,pozitionare fata de plaja excelenta
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am
   Cristian din Timisoara
nota: 10
schedule sejur: 21.08.2016 - 28.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Poziționarea,personalul, curățenia,prețul
thumb_down
Aprecieri negative:
S-ar putea monta aer condiționat in apartament, dar eu nu am avut nevoie deși am fost in august.
   Viviana D. din Galati
nota: 10
schedule sejur: 11.08.2016 - 16.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost super.
thumb_down
Aprecieri negative:
Internet in camera.
   Mihaela Carmen din Iasi
nota: 7.7
schedule sejur: 10.08.2016 - 16.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotel la 5 minute de plaja, curat, personal amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mobilier cam vechi, usi interioare vechi, lipsa uscator rufe in balcon, hotelul nu are AC in camere dar este ok.
   Marius B. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 08.08.2016 - 11.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie amabilitate asezare centrala restaurant cu mancare foarte buna.
thumb_down
Aprecieri negative:
Parcare insuficienta.coordonare eliberare masini blocate in functie de data de plecare
   Carmen din Mediaş
nota: 9
schedule sejur: 23.06.2016 - 26.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de plaja si de centrul statiunii, camerele mari, balcon mare cu doua fotolii de rachita perfecte pentru relaxare, chiar si o jardiniera cu flori, un balcon superb.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu exista aer conditionat
   Gabriel din Buftea
nota: 7.5
schedule sejur: 09.07.2016 - 16.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotelul foarte aproape de plaja,terasa foarte frumoasa,tot stafful primitor si saritor,mancarea buna la preturi acceptabile.
thumb_down
Aprecieri negative:
Canapea mirosea ingrozitor,parchetul,paturile si mobilierul necesita atentia proprietarului.
   George-claudiu din Or.chitila Jud.ilfov
nota: 9
schedule sejur: 04.07.2016 - 11.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitia hotelului este una excelenta ,aproape de principalele puncte de interes din statiune si in special de plaja.
-cazarea s-a efectuat cu rapiditate ,nu au fost momente de asteptare.
-curatenie zilnica (aspirat ,ridicat gunoiul) ,prosoape mereu curate si lenjeria schimbata la mijlocul sejurului.
-livingul dispune de un balcon generos ca dimensiuni,dotat cu doua fotolii de rachita perfecte pentru relaxare seara ,alaturi de o bere sau un pahar de vin.
-mi-a placut ca in loc de gresie ,s-a preferat parchetul in camere.
-la terasa hotelului se pot servii diverse preparate ,bine gatite si in portii generoase la preturi decente.
thumb_down
Aprecieri negative:
Tv (generatia GoldStar) si mobilier invechit dar in stare destul de buna
-avand in vedere ca majoritatea familiilor cazate aici sunt insotite de copiii ,balustrada balconului este un adevarat pericol pentru cei mici,cine le-a conceput a avut o ideie proasta.
   Sorin P. din Ploiesti
nota: 10
schedule sejur: 01.07.2016 - 04.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil,liniste,mancarea
   Cornelia Maria din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 29.06.2016 - 01.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
F aproape de plaja
Personalul f serviabil
F aproape de autoserviri, restaurante
Curat
thumb_down
Aprecieri negative:
Camerele mici
Mobilier vechi
Nu exista alte minusuri
   Cezar din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 27.06.2016 - 02.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia, confortul oferit de apartament, discretia si amabilitatea personalului, distanta mica fata de plaja, serviciile restaurantului care sunt satisfacatoare
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am sesizat minusuri pe perioaa acestui sejur! Ca sugestie de imbunatatire as recomanda instalarea de aparate AC intrucat poate fi destul de cald in special in dormitor; restaurantului as recomanda mai multa diversitate in servirea de produse proaspete ( necongelate anterior ) din peste
   Anca din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 25.06.2016 - 26.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste, punctualitate, seriozitate, camere curate.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa aerului conditionat in camere.
   Dana L. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 22.05.2016 - 27.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitia hotelului, imediat langa plaja Belona. Practic, este intre plaja si centru, nu exista pozitie mai buna pentru cazare. Are restaurant la parter si peste drum este Autoservirea Imperial, deci aproape la orice ora gasesti ceva de mancare, de baut sau tigari.
- Confortul apartamentelor si dotarile lor. Faptul ca are doua camere, cu o sufragerie si un dormitor, face ca daca unul dintre membrii familiei se trezeste mai devreme sau se culca mai tarziu, poate sa isi bea cafeaua sau sa se uite la TV fara sa il deranjeze pe celalalt. In plus, este foarte mult spatiu, doua dulapuri mari, baie cu cada. In baie gasesti 6 prosoape care se schimba foarte des ( nu stiu la cat timp exact, dar noi permanent avem prosape curate), se pune hartie igienica sa ai si de rezerva. Pot parea lucruri de amanunt, dar dupa un an in care muncesti, in saptamana aceea de concediu pe care ti-o permiti in sfarsit e foarte placut ca altcineva sa aiba grija cu adevarat de tot ca tu sa te simti bine.
Tot la capitolul dotari:
Pe balcon sunt doua scaune mari de ratan (noi am scos si o masuta ) si e o placere sa stai seara la un pahar de vorba. In sufragerie exista o canapea extensibila pe care se poate dormi, noi atipeam la televizor si ne mutam apoi in pat. Cam ca si acasa :) Foarte important: are un minifrigider (nu racitor, ci frigider cu congelator, rafturi si cuva pentru fructe si legume) destul de incapator unde poti sa tii mancare, inghetata, bauturi, etc. Pentru cei care vor sa faca economie si sa nu mamance numai la restaurant, conteaza foarte mult. La fel si pentru cei cu copii mici care trebuie sa tina la frigider laptele, de exemplu.
Paturile sunt foarte confortabile, salteaua este tare, perfecta pentru cei cu probleme cu coloana, asternuturile nu aluneca.

- Curatenia impecabila ( se aspira zilnic, se goleste cosul, se spala in baie)
-Amabilitatea personalului ( de la receptie, cameriste si pana la paznicul de noapte si personalul de la restaurant, toata lumea vorbeste frumos si se grabeste sa isi ofere ajutorul).
Nu stiu cum este in toiul verii, dat fiind ca, din pacate, nu exista aer conditionat in hotel, dar in luna mai a fost racoare ( ne-am invelit cu doua paturi ) si cum hotelul este inconjurat de brazi si de tei, sunt sigura ca si cel putin in iunie nu este necesara folosirea aerului conditionat. In plus, fiind aproape de mare, se aud valurile si se simte briza marii.
Ne-am simtit excelent si speram sa reusim sa ajungem din nou in septembrie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu avem nici un fel de nemultumire, ne-am simtit foarte bine. Un rezervor de toaleta care s-a defectat a fost reparat imediat.
   Ramona din Hunedoara
nota: 9.7
schedule sejur: 30.08.2015 - 05.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
F aproape de plaja.O super locatie pentru familiile cu copii.Terasa hotelului este ok...poti manca orice la orice ora.As reveni la acest hotel.
   Linda din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 23.08.2015 - 27.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere suficient de mari, baia cu cada,balcon
thumb_down
Aprecieri negative:
Balcon neprotejat pt copii mici, balustrada nu avea protectie. Pat matrimonial din 2 paturi twin...incomod la mijloc
   Nicoleta R. din Bucuresti
nota: 8.5
schedule sejur: 26.08.2015 - 30.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este un hotel in special pentru familisti cu copii avand doar apartamente;
-este foarte bine pozitionat fata de plaja, pentru mine fiind cel mai mare atu;
-am mai fost o data, asadar revenirea la acest hotel poate fi considerata ca o apreciere la adresa acestuia;
- are multa verdeata in jur, in special pomi care tin umbra ziua.
thumb_down
Aprecieri negative:
Chiar daca eu sunt o persoana care nu agreaza folosirea in exces a aparatelor de aer conditionat, cred totusi ca ar fi nevoie pentru ca la un moment dat se creeaza un efect de sauna, in special cand baia este folosita succesiv de 3-4 persoane si afara sunt 38 grade.
   Emil M. din Brasov
nota: 8.7
schedule sejur: 26.08.2015 - 31.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de plaja,e un plus.
thumb_down
Aprecieri negative:
Daca conducerea ar dota camerele cu aer conditionat,ar fi perfect.
   Nicoleta C. din Bucuresti
nota: 8.5
schedule sejur: 10.08.2015 - 14.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Revin de 3 ani cu placere . Ne place hotelul deoarece este foarte aproape de plaja,personalul atent,camerele spatioase si curate,prosoapele se schimba zilnic si ai loc de parcare la hotel.
thumb_down
Aprecieri negative:
Este nevoie de aer conditionat sau alte metode de racire a aerului.
   Mirela M. din Buzau
nota: 8.5
schedule sejur: 06.08.2015 - 09.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte aproape de plaja, hotelul este ideal pentru familii cu copii mici!
thumb_down
Aprecieri negative:
Mai multa atentie la curatenie!
Parcarea este o problema!
   Alina din Piteşti
nota: 9.3
schedule sejur: 19.07.2015 - 25.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie intradevar, cum am citit si la alti turisti; servetelul umed a fost alb dupa ce am incercat sa mai sterg prin dulap, sertare.
Personal amabil, carutul copilului l-am putut lasa in hol; aproape de plaja si de singura alee pe ca poti cobori catre plaja cu carucior, in rest sunt doar trepte. Nu sunt plase de insecte, insa nici tantari nu am vazut. Am prins perioada de canicula si a fost cam cald in camera fara balcon. Este ideal pentru familii cu copii (noi am fost 2 adulti si 3 copii). Autoserviri la 2 pasi, chiar si la hotel. Daca ar avea aer conditionat, cred ca ar putea fi cotat la 3 stele.
   Ioan din Cluj Napoca
nota: 9.2
schedule sejur: 11.07.2015 - 19.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotel dragut aproape de plaja si de centrul comercial. Personal amabil, camere curate, dragute, confort.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa locurilor suficiente de parcare (trebuie sa muti autoturismul - in cazul in care ai loc - de fiecare data daca blochezi pe cineva), zgomot seara pana tarziu in noapte, hotelul avand restuarant si terasa proprie, fiind aproape si de terase cu muzica.
   Petrica-romeo D. din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 27.06.2015 - 29.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pentru perioada cat am fost cazati la aceasta unitate am gasit tot ce aveam nevoie:confort in camere, distanta foarte mica fata de plaja, curatenie.
   Mihaita din Braila
nota: 9
schedule sejur: 22.06.2015 - 26.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Raport pret/confort/curatenie/pozitie foarte bun.
thumb_down
Aprecieri negative:
Parcarea ramane marea problema a acestui hotel.
   Mircea din Ploiesti
nota: 10
schedule sejur: 04.06.2015 - 08.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasarea aproape de plaja si de centrul statiunii, camerele spatioase si curate, personalul foarte amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am nimic de reprosat hotelului. Multumim!
CONTACT UNITATE
Alexandru Minca
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,