Hotel Carmen din Eforie Nord

Eforie Nord, str. Panselelor, nr. 39  
Nota 9.6 / 45 recenzii 10 - Excepțional !
Eszter din Martinis

Mi-a placut foarte mult Hotelul Carmen pt ca arata foarte frumos de la coridor pana la camere. Este un hotel curat si estetic foarte frumos amenajat. A fost curat,in fiecare zi am primit prosoape curate .

​Capacitate: 96 adulți în 24 spații de cazare
Hotel Carmen este situat in centrul statiunii Eforie Nord, la circa 50m de plaja.

Hotel Carmen Eforie Nord este una dintre cele mai bune locatii de cazare pentru familii, avand numai apartamente, in numar de 24, toate cu vedere la mare. Este renovat de curant, , iar apartamentele au dotari care satisfac si cele mai inalte exigente: dormitor + living, cu canapea extensibila, tv, telefon, minibar, (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check fax
  • check gradină/curte
  • check internet wireless
  • check living
  • check parcare
  • check pat bebe
  • check plata cu cardul
  • check restaurant
  • check room service
  • check sală de mese
  • check scaun bebe
  • check se acceptă animale
  • check seif la recepție
  • check terasă
  • check tichete de vacanță
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie cu cadă
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check internet în camera
  • check telefon în cameră
CONTACT UNITATE
Receptie Hotel Carmen
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.