adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Carmen din Eforie Nord

Eforie Nord , str. Panselelor, nr. 39  
Nota 9.6/10 Excepțional !
43 recenzii
Nicolaie Gabriel din București (03.09.2017)

Localizarea, curatenia, personalul

​Capacitate: 96 adulți în 24 spații de cazare.
Hotel Carmen este situat in centrul statiunii Eforie Nord, la circa 50m de plaja.

Hotel Carmen Eforie Nord este una dintre cele mai bune locatii de cazare pentru familii, avand numai apartamente, in numar de 24, toate cu vedere la mare. Este renovat de curant, , iar apartamentele au dotari care satisfac si cele mai inalte exigente: dormitor + living, cu canapea extensibila, tv, telefon, minibar, baie proprie cu cada, balcon, geamuri termopan.

Alte servicii oferite: restaurant, bar de zi, terasa exterioara, , parcare proprie supravegheata.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check fax
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check se accepta animale
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check room service
  • check terasa
  • check plata cu cardul
  • check living
  • check sala de mese
  • check seif la receptie
  • check bar
  • check restaurant
  • check tichete de vacanta
  • check pat bebe
  • check scaun bebe

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check baie cu cada
  • check camere cu balcon
  • check baie in camera
  • check telefon in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Alexandru Minca
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,