adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Atlantis din Eforie Nord 3 grade grade grade

Eforie Nord , str. Ovidiu, nr. 6  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile hotelului Atlantis din Eforie Nord


   Marius Constantin I. din Valcea
nota: 8.8
schedule sejur: 29.06.2017 - 07.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil
Distanta pina la plaja
Serviciile oferite
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa unui covoraș la baie.
După duș umbli ud prin toată camera
Un punct de curățare(un duș pentru picioare) pentru întoarcerea de la plaja
   Paula din Erlangen
nota: 10
schedule sejur: 19.08.2016 - 27.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotel curat,f.aproape de plaja si de centru,s-a facut curat in camera in fiecare zi,personal foarte politicos.Camerele triple sunt spatioase
   Anca Maria din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 26.08.2016 - 28.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotel curat, linistit,nou, modern, camera frumoasa, mobilier nou, balcon spatios, AC in camera, aproape de plaja, usa termopan de la balcon ce putea sta oscilobatant, plasa de tantari la usa de la balcon (detaliu dragut) si mi-a placut ca m-am putut caza imediat ce am ajuns acolo (in jur de ora 13)
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu gaseam mereu pe cineva la receptie iar baia desi e cocheta cu acel geam de dus, ar fi mai ok sa fie pus ceva jos la geam incat sa nu se scurga apa in baie.
   Gabriel din Baicoi
nota: 10
schedule sejur: 27.07.2016 - 02.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniște ,curățenie ,amabilitate.
   Gabriel din Vidra Vrancea
nota: 10
schedule sejur: 01.08.2016 - 04.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de plaja,curat, personal amabil, per ansamblu nota 10
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt
   Bianca din Deta Jud. Timis
nota: 10
schedule sejur: 18.07.2016 - 28.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost conform imaginilor si descrierilor de pe site.Curatenie si disponibilitate maxima din partea personalului unitatii. Un loc in care cu siguranta vom reveni.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu au fost
   Crina din Cluj Napoca
nota: 7
schedule sejur: 17.07.2016 - 22.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotel nou, dragut. Terasa din fata hotelului care permite servirea de bauturi din afara unitatii. Distanta relativ aproape fata de mare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Baia mica
- apa care se scurge peste tot de la dus
   Irinel din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 18.07.2016 - 22.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost la superlativ. Personalul extraordinar. In 3 minute ajungeam la plaja,eu merg foarte incet.
thumb_down
Aprecieri negative:
Eu nu am gasit.
   Elena Emilia din Bucuresti
nota: 8
schedule sejur: 03.07.2016 - 08.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de plaja si curat
Personal amabil
Curățenie în fiecare zi în camera
thumb_down
Aprecieri negative:
Haita de maidanezi din jurul hotelului
Copiii erau să fie sfasiati la trambulina din spatele hotelului.
   Laurențiu P. din București
nota: 8.2
schedule sejur: 01.07.2016 - 03.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat. Mobila moderna. Toate servicile promise au fost disponibile. (Wi-Fi, A/C, tv, mini frigider, etc)
thumb_down
Aprecieri negative:
Terasa de la etajul 3 este comuna intre camerele 301 si 302, iar usa care da inspre ea nu are o perdea/jaluzea. Am dat feedback si la hotel, ei spunand ca o sa se ocupe de aceasta problema.
   Ionela din Iasi
nota: 8.2
schedule sejur: 10.07.2015 - 12.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotelul este recent renovat, dar mai trebuie lucrat la organizare
thumb_down
Aprecieri negative:
Prosoape in camera am primit abia a doua zi
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Pe site era specificat ca micul dejun este inclus, dar nu a fost asa. Dupa ce am ajuns la hotel a fost facuta si modificarea pe site, cum ca micul dejun se plateste in plus
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,