adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hostel Benida din Eforie Nord

Eforie Nord , str. Republicii, nr. 29  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile hostelului Benida din Eforie Nord


   Ion N. din Campulung
nota: 8
schedule sejur: 27.07.2015 - 01.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de centru ; patroana foarte amabila ;camerele destul de mari
   Florin din Alexandria
nota: 2
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 21.08.2014
thumb_down
Aprecieri negative:
In doua zile consecutiv am incercat, fara succes, sa obtin (telefonic) date de la tatal celui care se ocupa cu hotelul cu privire la existenta/inexistenta unor camere vacante in perioada solicitata. Motivul invocat a fost ca nu se ocupa personal (desi raspundea la telefonul de contact) si nu se pricepe la calculatoare pentru a verifica e-amil-urile receptionate.
   Daniel N. din Oradea
nota: 8.2
schedule sejur: 15.07.2014 - 25.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitionare hostel in centru. Foarte aproape de plaja. Aer conditionat .raport pret calitate+
thumb_down
Aprecieri negative:
Un mop in baie
   Marian-adrian C. din Ploiesti
nota: 9.2
schedule sejur: 30.12.2013 - 01.01.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camarele curat, gazdele foarte amabile si a fost o atmosfera placuta.
   Petre din Buzau
nota: 8.7
schedule sejur: 01.08.2013 - 04.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere spatioase, paturi confortabile, camera bine iluminata
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa unui mop in baie; mirosul dezagrabil al canalizarii care razbatea in baie
   Silvia din Braila
nota: 7.8
schedule sejur: 22.06.2013 - 24.06.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Micul sejur a fost reusit...Conditiile de cazare au fost bune in raport cu pretul camerei. Felicitari Doamnei pentru karaoke...
thumb_down
Aprecieri negative:
Lasati cate un mop in baie ,pentru ca apa de la dus se scurge pe jos...
   Mihai . din Iasi
nota: 7.3
schedule sejur: 15.06.2012 - 22.06.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasarea in centrul statiunii si pretul acceptabil avand in vedere numarul de locuri din camera (5 in cazul nostru).
thumb_down
Aprecieri negative:
Plasa de tantari la geamuri, geam la baie daca exista posibilitatea, umbrele pe terasa cladirii.
Răspunsul unității:
Va comunicam cu tot respectul ca problema plaselor de tantari a fost remediata....
   Elena Catalina M. din Piatra Neamt
nota: 4.8
schedule sejur: 20.08.2011 - 28.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Distanta hostel-plaja, aer conditionat, frigider propriu, cantina.
thumb_down
Aprecieri negative:
Baia fara aerisire, zgomot pana tarziu in noapte, nu se schimba prosoapele si nici lenjeria pe toata perioada sejurului, nu se face curatenie in camera.
Răspunsul unității:
Baia nu are geam dar este dotata cu ventilator de aerisire,cand pornesti lumina se porneste automat si ventilatorul. Restaurantul nu are orchestra proprie in schimb suntem amplasti in centrul orasului si sunt foarte multe terase cu muzica, teatrul de vara.Suntem HOSTEL de 2 stele avem preturi destul de mici si nu ne permitem mai multe salari pentru cameriste,dar va promitem ca anul acesta vom fi mai atenti si la capitolul curatenie .VA multumim.
   Adrian I. din Barlad
nota: 8.5
schedule sejur: 04.07.2011 - 11.07.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Distanta fata de principalele puncte de interes (practic hostelul se afla in centrul statiunii;
Daca vrei sa servesti masa dispune si de restaurant tip autoservire;
Dotarile pe care le asigura(ac, frigider, Tv).
thumb_down
Aprecieri negative:
Apa calda menajera(nu am reusit sa o combin astfel incat sa asigur o temperatura optima - fie curgea prea calda fie prea rece).
Răspunsul unității:
Va cred pentru ca si eu locuiesc tot aicea.Anul acesta insa am modificat instalatia si am motat si un nou hidrofor si pentru apa calda.Problema sa remediat.Va Multumim pentru intelegere.
   Ana M. din Rm. Valcea
nota: 9.3
schedule sejur: 01.07.2011 - 08.07.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Confortul, in ceea ce priveste camera, este foarte bun incepand cu mobilierul, aerul conditionat, tv. Si mai ales existenta frigiderului
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa balconului
Răspunsul unității:
Balconul a fost facut Ornamental doar pentru flori fara iesire. Va multumim.
   Alexandra C. din Stejaru
nota: 7
schedule sejur: 01.07.2011 - 03.07.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am inchiriat apartamentul 13 de la etajul 2, am avut dubii la inceput in privinta numarului, dar am mers pe incredere. Inca de la intrarea in apartament am ramas placut surprinsa cu cita caldura ne-a primit, zici ca eram la mine acasa. Plaja era la cinci minute de mers pe jos, in spatele hotelului. Sunt restaurante in zona cu mancare buna, pentru toate buzunarele. A fost o vacanta de neuitat.
   M. din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 19.08.2010 - 24.08.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Eu una am fost foarte incantata, camerele au fost curate, paturile si canapelele foarte confortabile. Un plus a fost si ca au avut aer conditionat si frigider in camera.
thumb_down
Aprecieri negative:
Singurul lucru care m-a facut sa le dau o bila neagra, a fost ca in baie nu era geam ci doar ventilator, insa asta era doar in una din camere.
   C. din Galati
nota: 7.5
schedule sejur: 10.08.2010 - 15.08.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera spatioasa, paturi mari si in stare buna, aer conditionat in stare de functionare, frigider nou si curat, distanta acceptabila fata de toate punctele de atractie ale statiunii, patronul amabil si politicos, pretul a fost unul bun tinand cont de perioada si comparativ cu alte unitati.
thumb_down
Aprecieri negative:
Curatenia interioara lasa mult de dorit, grupul sanitar al camerei cu instalatii partial defecte si igiena precara, lipsa unui spatiu ptr. Uscatul lenjeriei si prosoapelor personale, izolatia fonica intre camere foarte proasta, mizerie pe scara.
Răspunsul unității:
Din 2010 pana acuma multe din aceaste reclamati au fost rezolvate prin marirea numarului personalului de intretinere. Va Multumim.
   O. din Sibiu
nota: 6.8
schedule sejur: 20.07.2010 - 27.07.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitionare Centrala
Distanta scurta pana la mare
Aerul conditionat
Lume prietenoasa
thumb_down
Aprecieri negative:
La camera 6 nu existau perdele si dimineata batea soarele in camera
Nu se face curat in camera pe durata sejurului
Răspunsul unității:
Din iulie 2010 pana astazi sau imbunatati camerele,marirea spatiului baiei,sau montat perdele,si sa marit numarul de personal la intretinere.Va multumim pentru intelegere.
   B. din Pleasa-prahova
nota: 9.7
schedule sejur: 18.07.2010 - 24.07.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul foarte amabil si atent
Serviciile oferite de buna calitate
Curatenia este acceptabila
Camera este confortabila
Distanta fata de punctele de interes este acceptabila, cam departe de plaja, in rest este ok
thumb_down
Aprecieri negative:
In camera ar trebui sa existe si o masuta si doua scaune;
Curatenia in camera ar trebui sa se faca la cel putin doua zile
Răspunsul unității:
Toate camerele au masute si scaune si sa dublat personalul de intretinere si curatenie. Va Multumim.
   P. din Pitesti
nota: 6.5
schedule sejur: 18.06.2010 - 22.06.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere spatioase, cu posibilitate de cazare a numeroase persoane (comparativ cu conclurenta);
- Preturi foarte bune, luand in calcul numarul de persoane per camera;
- Situarea in centrul statiunii;
- Fridiger si aer conditionat in fiecare camera
thumb_down
Aprecieri negative:
Miros de igrasie;
- Camerele nu fusesera curatate inainte de a ni le preda (tin sa includ mirosul deplorabil al frigiderului);
- Dimineata am fost incuiati in incinta cladirii (iesirea de la camere se face prin autoservirea de la parter si ni s-a invocat motivul sigurantei autoservirii). Nefiind deci iesire separata de la camerele de cazare, am fi putut sa intampinam dificultati grave la care sa nu avem cum reactiona spre solutionare (o urgenta care necesita ambulanta, sa zicem).
Răspunsul unității:
De anul trecut sau creat 2 intrari in Hostel, iar cea din barul de zi functioneaza non-stop si personalul de intretinere si curatenie sa dublat. Va Multumim.
CONTACT UNITATE
Ciobanu Nicu
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,