Garsoniera Cristiana din Eforie Nord

Eforie Nord, aleea Cristal, nr. 5-7  
Nota 10 / 3 recenzii 10 - Excepțional !
Razvan din Brasov

Curatenie, dimensiunile camerei, utilitati

​Capacitate: 4 adulți și 4 copii în 2 spații de cazare
Garsoniera in regim hotelier, pozitionata central in Eforie nord, la 100 m de plaja Belona, aproape de toate terasele si autoservirile din centru, in vecinatatea Hotelului Europa.

Garsoniera este curata, proaspat renovata si dotata cu toate utilitatile necesare, apa calda non stop, aer conditionat, wi-fi si balcon dotat cu masuta de cafea.

Garsoniera dispune de baie proprie, pat matrimonial mare (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

CONTACT UNITATE
Iulian
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.