Garsoniera Carmen din Eforie Nord

Eforie Nord, str. Grivitei, nr. 29-30  
Anca din Bucuresti

Liniste,aproape de plaja si centru 10 min mers pe jos, curat,AC,bucatarie,baie ,garsoniera propriu zisa mare,plante pe balcon,Dna Carmen foarte amabila si gata sa te ajute in orice problema,cablu tv ,fara internet -totul pentru o vacanta placuta departe de casa dar ca acasa!

​Capacitate: 2 adulți în 1 spațiu de cazare
Garsoniera Carmen se situeaza intr-o zona linistita a statiunii, la 5 minute de Acapulco, 7-8 minute de centru si de teatrul de vara. La 2-3 minute de unitate se afla sanatoriul Grand.

Garsoniera este situata la etajul 2 al imobilului, avand 42 mp.

Dispune de aer conditionat, bucatarie pentru minuturi complet utilata, balcon cu masa si scaune . Cuptor cu microunde , aragaz[ cu ochiuri , fara cuptor ], filtru de cafea , toaster ptr. Paine .

Datorita pozitionarii ideale a unitatii, nu este necesara deplasarea cu masina, fiind aproape de principalele atractii.

Pentru garantia rezervarii, se va achita un avans.
(...) citește toată descrierea unității expand_morerestrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check frigider în unitate
  • check internet prin cablu
  • check parcare
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check baie pe hol
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Dragos, Carmen
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.