adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Omer din Eforie Nord

Eforie Nord , str. Dorobantilor, nr. 28  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile casei Omer din Eforie Nord


   Mihaela din Or Victoria
nota: 8.5
schedule sejur: 25.07.2016 - 30.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Absolut tot.
   Gabriel din Brasov
nota: 8.7
schedule sejur: 22.08.2015 - 26.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera ok,curata,cu frigider functional,aer conditionat.Terasa la ultimul etaj unde se putea servi micul dejun,cina, mini bucatarie, utila.
Raport calitate pret bun.
Personalul foarte amabil.
Per total am fost multumit si m-am simtit bine aici.
A fost exact ceea ce am cautat.
thumb_down
Aprecieri negative:
Presiunea apei la dus.
   Luminita N. din Dolhasca Suceava
nota: 7.8
schedule sejur: 22.07.2015 - 27.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O terasa minunata unde poti sa stai linistit,
gazde amabile,
distanta relativ ok fata de plaja( tinand cont ca s-a marit un pic si plaja)
   Anca din Galati
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 24.07.2015
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu mi s-a raspuns nici la mesajul de pe site, nici la apelurile telefonice repetate la doua numere de telefon afisate pe site. Pacat...
   Luminita din Suceava
nota: 7.5
schedule sejur: 28.07.2014 - 01.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
E foarte aproape de plajă.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar trebui pentru ultimul etaj pe terasă ceva de pus la uscat prosoapele şi celelalte când vii de la plajă.E prea mult sa cobori sa pui afară unde este o sfoară care e mai tot timpul ocupată. Ne-am descurcat cu nişte umeraşe.
   Gabriel G. din Bucuresti
nota: 8
schedule sejur: 16.07.2012 - 18.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Distanta fata de plaja este mica iar personalul a fost foarte amabil prin faptul ca ne-a directionat spre locurile care ne interesau pe noi.
   Daniel din Ploiesti
nota: 8.8
schedule sejur: 03.07.2012 - 12.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Servicii de buna calitate, curatenie, intimitate
CONTACT UNITATE
Omer
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,