adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Nina din Eforie Nord

Eforie Nord , str. Nicolae Balcescu, nr. 19  
​Capacitate: 13 adulți și 1 copil în 5 spații de cazare.
Casa Nina este situata la 5 minute de plaja Steaua de Mare, la 10 minute de plaja Acapulco-Debarcader si la 600 m de centrul orasului.
Oferim cazare in 3 camere cu cate doua paturi si in doua camere cu cate un pat matrimonial. Fiecare camera este dotata cu baie proprie cu apa calda non-stop, TV Led, frigider cu congelator, aer conditionat si internet wi-fi.
Punem la dispozitia turistilor bucatarie de vara complet utilata cu vesela, cuptor cu microunde, aragaz, aparat de cafea, toaster sandwich maker.
Turistii beneficiaza de un gratar, mese sub bolta de vie, iar parcarea este disponibila pe trotuarul din fata casei.
Rezervarea se face telefonic prin plata unui avans, reprezentand contravaloarea unei nopti de cazare.
Persoana de contact - Balacciu Nina - 0729 846 211.
Check-in orele 11.00 si check-out orele 9.00.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check internet wireless
  • check acces la bucatarie
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Nina
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,