adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Miro din Eforie Nord

Eforie Nord , str. Cameliei, nr. 5  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile casei Miro din Eforie Nord


   Elena Andreea D. din Ploiesti
nota: 10
schedule sejur: 20.08.2017 - 27.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Sunt o mamica singura, eu si fiica mea venim aici de 4 ani, de cate doua ori pe an. Gazdele sunt mai mult decat amabile, in majoritatea datilor chiar ne-au transportat din si catre Constanta la tren. Pensiunea este extrem de curata si primitoare,cu dotari noi,bai proprii,aer conditionat, spatii de depozitare si bucatarie unde se pot prepara gustari rapide, gratar,terasa. Pentru copii este locul ideal,curtea fiind mai degraba parc de distractii cu leagane,trambulina si alte jocuri. Gazdele sunt foarte receptive la nevoile turistilor si foarte orientate catre respectarea intimitatii si linistii acestora. Locatia are avantajul ca nu este deranjant de apropiata de plaja, asa incat ne bucuram de liniste si totodata de o plimbare relaxanta spre si dinspre plaja.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am depistat minusuri,motiv pentru care voi reveni si in anii urmatori cu aceeasi frecventa si nerabdare
   Mihaela din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 26.06.2015 - 28.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Fiind un grup de 11 tineri si 3 copii mici, am ocupat toate camerele din casa, foarte curate, apa calda curge ca acasa, departe de agitatie, nu ne-a deranjat nimeni, am putut sta fara probleme pana tarziu in curte, ni s-a pus totul la dispozitie. Am putut face gratar in curte, mancare pentru copii, cand a plouat am putut sta la aer in foisor. Cu masina se ajunge in 5-10 minute la plaja (mai mult dureaza sa gasesti parcarea). Gazdele sunt niste oameni de nota 10, prietenosi si discreti. Toti am fost incantati de conditiile de cazare si cu siguranta vom reveni cu prima ocazie.
   Bogdan M. din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 16.08.2013 - 18.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Loc de joaca pentru copii, gazdele foarte amabile, camerele curate cu aer conditionat si tv.
thumb_down
Aprecieri negative:
Cam depare centru statiunii si de plaja. cu masina pana la plaja se face aproximativ 10 min, iar pe jos aproximativ 30 min.
CONTACT UNITATE
Ina
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,