adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa La Fery din Eforie Nord

Eforie Nord , str. Teiului, nr. 5  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile casei La Fery din Eforie Nord


   Nicolae-catalin din Ploiesti
nota: 9.2
schedule sejur: 21.08.2012 - 25.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte amabili propietarii, m-au ajutat la bagaje, au venit si m-au luat din strada. Camera foarte buna, spatioasa si tot ce iti trebuia + un aldoilea pat pentru cel mic, cu toate ca eu nu cerusem, in aceiasi bani cum ne-am inteles.an plus am avut si internet wireless, serviciu de care nu stiam etc..in rest totul ok: apa calda la orice ora, am avut acces si la bucatarie la aragaz, totul e in regula dar depinde de gusturile fiecaruia.
thumb_down
Aprecieri negative:
O singura problema la baie: o mica defectiune la bazinul de apa, se apasa greu butonul de la bazinul de apa, in rest nimic de reprosat.
   Marian Ion M. din Zanoaga Jud:prahova
nota: 9.5
schedule sejur: 30.07.2012 - 03.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Calitatea serviciilor oferite, amabilitatea personalului, curatenie si foarte multa liniste.
CONTACT UNITATE
Aighiun
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,