Casa Gabriela din Eforie Nord

Eforie Nord, str. Bogdan Voda, nr. 11  
Angela din Covasna

Recomand cu drag Casa Gabriela. Proprietarii sunt oameni draguti si primitori. Ne-a placut ca a fost liniste, distanta pana la plaja este acceptabila, aproape de centru. Confortul camerelor este foarte bun, apa calda non-stop, televizor, frigider etc. Ne-am simtit tare bine si vom reveni cu placere la Casa Gabriela. Cu mult drag, Angela.

​Capacitate: 10 adulți în 5 spații de cazare
Casa Gabriela este situata intr-o oaza de liniste, verdeata si confort, in zona centrala a statiunii, langa piata, in spatele salii de sport, la 2 min de centru ,700 mtr.distanta de plaja Debarcader, 5 min pana la Teatrul de Vara si cca.10 min pana la Baile Reci si Lacul Techirghiol. In apropiere la cca 300 mtr se afla Hotel Berlin, Hefaistos, Banca Transilvania, Raiffeisen, Brd si Posta.

Intr-o (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check terasă

Facilități camere:

  • check baie cu cadă
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Gabriela si Emil
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.