Casa Armonia (Dalia) din Eforie Nord

Eforie Nord, str. Anemonei, nr. 4  
Nota 9.63 / 13 recenzii 10 - Excepțional !
Felicia din SighiȘoara

Proprietarii, curtea, foișorul, spațiul de joacă pentru copii, curățenia, respectarea orelor de somn si odihnă, colaborarea doamnei Daria si a domnului Mihai cu clienții, si mai ales cu cei cazați acolo. Oameni tineri ,minunați de nota 20.

​Capacitate: 22 adulți și 14 copii în 11 spații de cazare
Vila este situata in cartierul nou de vile, langa parcul de joaca pentru copii, intr o zona linistit. Distanta pana la mare este de 15-20 min de mers pe jos . Dispune de curte, parcare langa vila, loc de joaca pt copii, foisor in curte dotat cu aragaz, frigidere, vesela, posibilitati de gatit si servit masa, gratar, living, bucatarie, camere duble, triple, cu patru locuri, toate cu baie proprie tv. (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check living
  • check loc de joacă copii
  • check parcare
  • check pat bebe
  • check sală de mese
  • check scaun bebe
  • check se acceptă animale
  • check spalătorie
  • check terasă
  • check tichete de vacanță
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Daria
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.