adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Alecris din Eforie Nord

Eforie Nord , str. Grivita Rosie, nr. 24  
​Capacitate: 12 adulți și 4 copii în 5 spații de cazare.
Casa Alecris este situata intr-o zona linistita din Eforie Nord in apropierea marii(10 min)construita ca resedinta proprie, putand fi folosita si la gazduirea turistilor facandu-va sa va simti-ti ca acasa.

Avand 5 camere, 3 camere fiecare avind baie, tv, frigider si aer conditionat(optional) si 2 camere cu baia pe hol(o baie la 2 camere), tv, frigider, aer conditionat(optional)

Dotari: acces bucatarie, gratar, foisor(tv, frigider)apa calda non-stop de la centrala, , loc de joaca pentru copii. Detalii:0722292780.Va asteptam cu drag!
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check transport auto
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check acces la bucatarie
  • check spalatorie
  • check terasa
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque
  • check livada
  • check loc amenajat de joaca

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check baie pe hol
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Nastase Gina
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,