adaugă o unitate turistică
search
date_range

Camere de închiriat Casa Ayan din Eforie Nord 3 grade grade grade

Eforie Nord , str. Safir, nr. 3  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile camerei de închiriat Casa Ayan din Eforie Nord


   Sebastian din Brasov
nota: 5.2
schedule sejur: 01.09.2016 - 04.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu as vrea sa fiu carcotas dar o sa incerc sa fiu cat se poate de obiectiv.
+ aproape de malul marii (vreo 2 minute cred)
+ camerele sunt mari
+ exista balcon de si este cam mic (noi am stat la mansarda si nu am avut dar ni s-a spus acest lucru; nici cele de la demisol, evident, nu au)
+ aer conditionat
+ frigider (desi arata cam rau)
+ bobilier suficient si in stare excelenta
+ parcare privata, vis-a-vis de pensiune (nu este ingradita, insa nu lasati masina in strada, eu am reusit sa o las chiar sub un bec, insa nu toate locurile sunt foarte bine iluminate).
+ casa scarii arata foarte bine, curata, zugravita
+ liniste (pe usile camerelor erau lipite biletele cu "nu trantiti usa")
+ gazda nu a fost prezenta decat cand ne-a primit, iar asta e un mare plus (nu ne place sa socializam cu personalul)
+ apa calda
thumb_down
Aprecieri negative:
Curatenia (nu cred ca a fost spalat pe jo/maturat/aspirat inainte sa ajungem noi)
- in prima seara nu am avut nici macar hartie igienica (noroc ca noi ne aducem mereu) - am primit a 2-a zi
- suportul de la dus era de neutilizat. Era mult mai igienic sa nu fii nevoit sa tii in mana para de la dus. Puteau sa puna o para fixa, asa cum e in alte tari
- perdeaua de la dus era inutila - as fi preferat o cabina de dus
- neonul era chiar deasupra caditei de dus. Cum nu era functional nici suportul de dus poate ca cineva ar fi putut sa stropeasca din greseala neonul (mise pare o abatere foarte grava de la normele de securitate)
- fata care se ocupa de intretinerea camerelor nu prea stia sa vorbeasca decat folosind exclamatii "ihi". Totusi cand am ajuns, nu a ezitat sa ii faca "prosti" pe turistii care au fost cazati inainte pentru ca au setat aerul conditionat la 27 grade.
- nu exista gradina. Spatiul din fata pensiunii este foarte mic (totusi sunt 2 mese si 2 scaune).
- nu exista nicio firma, indicatie ca acea cladire este pensiunea Ayan (atentie, este Ayan 2...nu stiu daca exista si Ayan 1)
- cearsaful de pat era maro...as fi preferat alb. Acesta era intors pe dos. Nu vreau sa stiu de ce....
- perdelele erau mult mai lungi decat era cazul
- in camera exista o traversa din beton langa pat. Am dat de cateva ori cu capul de ea. Nu a fost foarte placut.
- pozitionare cel putin ciudata a geamului de la baie
   Marius din Ploiesti
nota: 9
schedule sejur: 24.08.2016 - 27.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apropiere de plaja (3-4 minute de plaja Debarcader)
Comfort, curatenie, camera spatioasa
Dotari camera (paturi comfortabile, AC, TV, cana electrica etc)
Parcare privata chiar in fata vilei
thumb_down
Aprecieri negative:
Scurgerea in cabina de dus lasa de dorit (chiar daca ne curatam de nisip inainte de a intra in vila pentru a evita infundarea ei, cadita de dus avea o scurgere foarte lenta)
Atitudine extrem de protocolara, aproape rece (putina "caldura" ar face extrem de bine).
   Gabriela Carmen A. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 10.06.2016 - 12.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Vila se afla foarte aproape de plaja, iar camerele sunt spatioase si frumos amenajate, cu ferestre largi. Doamna Gabi este o gazda primitoare si dispusa sa ajute turistii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Scurgerea de la cabina de dus era defecta. Televizorul era asezat in coltul camerei, fiind putin incomod de urmarit.
CONTACT UNITATE
Gabriela
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,