Apartament Silviu din Eforie Nord

Eforie Nord, str. Bucovinei, nr. B2  
​Capacitate: 6 adulți în 1 spațiu de cazare
Apartamentul se afla in centrul statiunii Eforie Nord, in spatele autoservirii Berlin, la aproximativ 500m de plaja Belona reabilitata recent .Este situat la parter, are 3 camere decomandate oferite spre inchiriere in Regim Self Catering ( Va gospodariti singuri ) . Apartamentul este utilat cu tot ce aveti nevoie ( Tv , cablu ,internet wireless ,apa calda nonstop, aer conditionat , frigider si aragaz pentru cei care doresc sa gateasca preparate usoare ) . Apartamentul va este predat la cheie , capacitatea de cazare fiind de maxim 6-7 persoane .Beneficiati de loc de parcare gratuit si suport personal pentru orice alte probleme aparute pe perioada sejurului .Pentru rezervari se va depune echivalentul unei nopti de cazare in contul RO69btrlroncrt0220240601 deschis la Banca Transilvania titular dinu georgeta aurelia . Va garantam confort , curatenie si preturi accesibile !!
(...) citește toată descrierea unității expand_morerestrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check frigider în unitate
  • check internet wireless
  • check living
  • check parcare
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie cu cadă
  • check baie pe hol
  • check cameră cu TV
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Georgiana
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.