adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Daria din Eforie Nord

Eforie Nord , str. Nicolae Balcescu, nr. 20  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile apartamentului Daria din Eforie Nord


   Dan C. din Iasi
nota: 9
schedule sejur: 30.07.2017 - 04.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie curata, aproape de plaja 10 min mers lejer pe jos, magazine in apropiere de locatie
Răspunsul unității:
Mulțumim pentru aprecieri si va mai așteptam oricând doriți pe la noi.
   Cristian din Alba Iulia
nota: 10
schedule sejur: 20.06.2017 - 26.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de plaja, curat, recomand
Răspunsul unității:
Mulțumim dnul Cristian pt apecieri si va mai așteptam pe la noi.
   Ana Maria din Pitesti
nota: 9.5
schedule sejur: 07.08.2016 - 13.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartament curat, spatios, mobilier de calitate, balcon mare, zona linistita.
thumb_down
Aprecieri negative:
Cam departe de plaja pentru familiile cu copii mici.
Răspunsul unității:
Mulțumim pentru aprecieri si va mai așteptăm pe la noi.
   Catalin din Galanesti Suceava
nota: 10
schedule sejur: 04.07.2016 - 10.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ne-am simțit foarte bine! Este utilat cu tot ce ai nevoie, toate curat si bine pozitionat într-o zona linistita!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nimic de comentat.
Răspunsul unității:
Va mulțumim dle Catalin pentru aprecieri și vă mai așteptăm pe la noi.
CONTACT UNITATE
Daniela
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,