adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Armand din Eforie Nord

Eforie Nord , str. Alexandru Ioam Cuza, nr. 7 A  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile apartamentului Armand din Eforie Nord


   Cristina din Buzau
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 24.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Multumesc pentru raspunsul prompt la solicitare, pentru amabilitatea de imi oferi toate detaliile si disponibilitate.
Răspunsul unității:
Multumim pentru aprecieri.
   Alexanru din Chisinau
nota: 5
schedule sejur: 09.07.2016 - 16.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de mare 10 min mers pe jos
aproape de centrul statiunii 10 min mers pe jos
thumb_down
Aprecieri negative:
La baie cind am ajuns nu era facut curat si nici nu s-a facut niciodata curatenie timp de 7 zile
foarte tare se aude galagia din alte camere(pereti subtiri..)
dupa masa cind copii dormeau(intre orele 13.00-16.00), in alte apartamente se facea reparatie si era un zgomot mare in camera..
de la baie cind faceam toata famila dus curgea apa in dormitor...
pt cei ce pregatesc mancarea in camera nu ajung vasele care sunt in buc..
Răspunsul unității:
Imi pare rau dar dumneavoastra ati insistat sa facem check in devreme, in aceste conditii curatenia s-a facut in foarte mare graba, in apartamentele vecine nu se faceau reparatii ci se executau ultimele finisaje avand in vedere ca locatia a fost finalizata la inceputul acestei veri iar apa din baie va intra pana in dormitor pentru ca ati infundat sifonul caditei de dus cu nisip. Ce sa mai spunem despre faptul ca apartamentele sunt gandite si au vesela in consecinta pt 4 persoane si nu pentru mai multe iar chicineta presupune pregatirea unor meniuri simple, nu cred ca a gati este un verb adecvat cu vacanta.
CONTACT UNITATE
Laura Stupar
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,