adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament 4 Summer din Eforie Nord

Eforie Nord , aleea Trandafirilor, nr. -  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile apartamentului 4 Summer din Eforie Nord


   Lili din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 22.08.2016 - 25.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Destul de aproape de plaja, am facut cam 15 minute de mers lejer, foarte curat, perfect pentru 5-6 persoane. Proprietara foarte amabila. Cu siguranta as mai inchiria daca revin in statiune
Răspunsul unității:
Va multumesc pentru aprecieri!
   Tomiţă din Pucioasa
nota: 9
schedule sejur: 01.08.2016 - 06.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Seriozitatea şi ospitalitatea gazdelor, spaţiul de cazare amenajat cu gust, zonă liniştită...totul.
Răspunsul unității:
Va multumesc pentru aprecieri!!!
   Andrada din Arad
nota: 7.7
schedule sejur: 25.07.2016 - 29.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona linistita;
-apartament situat in zona aproape de lidl,metro,si alte magazine;
Răspunsul unității:
Va multumesc pentru feedback!
   Marius D. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 01.08.2015 - 04.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Propietarii amabili, apartamentul ingrijit, apa calda non stop.
Răspunsul unității:
Va multumesc pentru feedback-ul pozitiv!
   Amisaz Z. din Braila
nota: 8.8
schedule sejur: 21.07.2015 - 22.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte multumiti de cazare, conditii bune , aproape de plaja si centru. Apartament curat si amenajat
Răspunsul unității:
Va multumesc pentru aprecieri!
   Camelia C. din Darmanesti
nota: 10
schedule sejur: 18.07.2015 - 19.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Condituii extraordinare/ nota 10
- Apartament modern, mobilier nou
- Aproape de centru, de magazinul lidl(ne-am facut piata de acolo) si de plaja
- Foarte curat
- Utilat complet
- Proprietarii foarte amabilisi saritori
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am!
Răspunsul unității:
Va multumesc pentru feedback-ul pozitv!
CONTACT UNITATE
Alexandra
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,