adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Gold din Durau 3 grade grade grade

Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.3/10 Excelent !
10 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(6 recenzii din 10).

record_voice_over Personal:8.7
insert_emoticon Servicii:8.7
lightbulb_outline Curățenie:9.7
weekend Confort:9.5
monetization_on Prețuri:9.3
location_on Localizare:9.7

Recenziile pensiunii Gold din Durau


   Danut din Brasov
nota: 10
schedule sejur: 01.06.2017 - 03.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locație foarte frumoasă recomand celor ce vor natura liniste si personal amabil.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru apreciere, va mai asteptam cu drag!
   Elena din Icusesti
nota: 10
schedule sejur: 03.02.2017 - 05.02.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere foarte frumoase,spatioase.Personal amabil,mancare buna.
Răspunsul unității:
Va multumim foarte mult pentru apreciere si va mai asteptam cu mare drag!
   Marius Sorin din Bacau
nota: 8.5
schedule sejur: 24.02.2017 - 25.02.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aspectul pensiunii foarte bun, curatenie in camere, mancarea buna, personalul (unul singur la receptie si la restaurant) amabil.
Locatia, aproape de partie.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru aprecierea dumneavoastra si va mai asteptam cu drag!
   Alina B. din Comanesti
nota: 9.7
schedule sejur: 19.11.2016 - 20.11.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mi-a plăcut enorm!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am nici o nemulţumire!
Răspunsul unității:
Va multumim pentru aprecierea dumneavoastra si va mai asteptam cu drag!
   Calin din Iasi
nota: 7.3
schedule sejur: 09.12.2016 - 11.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia, aproape de partie
Curatenie in camere
Aspectul pensiunii foarte bun, mobilier de calitate.
thumb_down
Aprecieri negative:
Caldura a fost suficienta doar in a 2-a noapte.
Mancarea de la restaurantul pensiunii a lasat de dorit - chiar daca eram in afara sezonului, ne asteptam la mancare proaspata.
Răspunsul unității:
Pensiunea Gold va multumeste pentru aprecierile dumneavoastra, insa dorim sa precizam ca si in afara sezonului, aprovizionarea se face in fiecare vineri a saptamanii si garantam prospetimea preparatelor noastre.
   Filip Z. din Ploiesti
nota: 10
schedule sejur: 20.08.2016 - 21.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia,mincarea,amabilitatea personalului.
   Daniela T. din Vaslui
nota: 9.5
schedule sejur: 05.02.2016 - 07.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera este excelenta, conditii de 4 stele.Conditii bune in balcon pentru a urmari privelistea de vis.Incalzire excelenta, lenjerie de pat de calitate superioara.Nu si-a demonstrat functionalitatea semineul din salonul de la receptie.Ar fi fost placut sa petrecem o seara langa focul aprins, nu doar in camera(sper ca nu era doar de decor).
Sezonul nu ne-a permis sa folosim si curtea pensiunii. Cred ca vara este placuta sederea in curte.

Pozitie buna, aproape de partie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsea bucatarul pentru a lua masa in aceeasi pensiune.
   Claudiu din Bistrita
nota: 6.3
schedule sejur: 30.05.2015 - 01.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Plasat central, pensiunea are potential de fructificat (vedere buna la vf Toaca, camere si ambianta placuta) trebuie doar putina orientare catre client imbunatatita.
thumb_down
Aprecieri negative:
In general personalul unitatii trebuie cautat pentru orice solicitare: check in; check out; comanda masa; plata masa. Probabil sunt in numar redus fata de capacitatea unitatii si nu fac fata.
- Mancarea consumata a fost prajita mai mult decat era cazul (paine, carne).
- Fata de nesimitirea unor turisti de a-si lasa copii sa se joace zgomotos pe holurile pensiunii (21-22 PM) personalul unitatii nu a avut nici o interventie de `calmare` si pastrare a linistii in respect pentru ceilalti turisti.
   Carmen din Sibiu
nota: 9.3
schedule sejur: 20.09.2013 - 21.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotelul este intro zona splendida ,personalul era politicos ,camerele curate si placute iar mic dejunul clasic Statiunea este f frumoasa pentru iubitorii de plimbari montane
   Iulian P. din Ploiesti
nota: 7.5
schedule sejur: 10.08.2013 - 12.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditii foarte bune de cazare si personalul primitor. Ne-am simtit f. bine pe perioada scurta a sederii.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,