adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Crudu din Durau 2 grade grade

Durau , str. Principala, nr. 266  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Crudu din Durau


   Alexandru N. din Iași
nota: 8.3
schedule sejur: 03.08.2015 - 05.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foișor: aveți unde vă desfășura
- la stradă, nimic complicat de găsit. De acolo urcați în linie dreaptă și intrați în parcul național.
- personal serviabil
- liniște
thumb_down
Aprecieri negative:
Nimic din ce nu știu domnii proprietari că s-ar putea îmbunătăți.
   Atilla Barna V. din Brasov
nota: 9
schedule sejur: 10.07.2015 - 12.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zonă frumoasă, curte spaţioasă frumoasă, personal săritor, linişte.
thumb_down
Aprecieri negative:
Camera a fost Ok pentru două nopţi, darabia am avut spaţiu vital langa pat. Dacă eram acolo pentru o perioadă mai lungă, şi prindeam şi o vreme ploioasă ar fi fost incomod.
   Daniel din Botosani
nota: 10
schedule sejur: 01.05.2015 - 03.05.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Administrator foarte de treaba si comunicativ, dar nu intrusiv, își vede de treaba lui. Zona linistita, chiar daca e la strada, acces la gratar si bucatarie, curte mare unde poti parca si 10 masini.
   Flavius P. din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 13.07.2014 - 14.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am stat la casuta, si consider ca a fost foarte ok considerand pretul. Gazda primitoare si ospitaliera. Peisajul foarte frumos. Recomand cu caldura!
   S. din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 14.08.2010 - 21.08.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera destul de bine izolata de frigul sau caldura de afara; gazda destul de amabila; vila plasata langa rau, auzeam susurul apei din camera (foarte relaxant)
thumb_down
Aprecieri negative:
Camera mai inghesuita decat mi-am imaginat-o din poze (am stat la mansarda), dar totusi m-am simtit bine acolo; scarile de acces la etaj cam abrupte
CONTACT UNITATE
Crudu Dumitru
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,