adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea La Lipoveanu din Dunavatul de Jos 3 grade grade grade

Dunavatul de Jos , str. Puf Si Stuf, nr. 6A  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 8.3/10 Bine
10 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(4 recenzii din 10).

record_voice_over Personal:6.5
insert_emoticon Servicii:7.7
lightbulb_outline Curățenie:9.3
weekend Confort:9.3
monetization_on Prețuri:8.3
location_on Localizare:8.7

Recenziile pensiunii La Lipoveanu din Dunavatul de Jos


   Dragos din Campina
nota: 7.3
schedule sejur: 21.07.2017 - 23.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, amplasament de exceptie
thumb_down
Aprecieri negative:
Personal slab ... Foarte slab
Răspunsul unității:
Ne pare rau sa auzim acest lucru, intr-adevar personalul este nou, fara experienta, dar trebuie sa le acordam si lor sansa sa invete.Multumim
   Paul din V0luntari
nota: 9
schedule sejur: 16.09.2016 - 18.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia, pesonalul, mancarea.
thumb_down
Aprecieri negative:
Micul dejun gustos dar micut.
Răspunsul unității:
Multumim, anul acesta tinem cont
   Madalina din Buzau
nota: 4
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 13.09.2016
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu recomand sub nici o forma aceasta pensiune!
Am ajuns la ora 15.20 , am asteptat 20 min pana a venit cineva la receptie și ni s.a spus sa mai așteptăm pana la ora 17.00 ptr ca nu aveau fete de perna în camera.
Check in ul era la ora 14..bine pot sa înțeleg ca ai avut aglomerat cu o zi în urma, dar nu pot înțelege de ce nu ai sunat sa îmi spui sa mai întârziem, după 5 ore de mers cu mașina. .vii și îmi spui sa mai aștept pe strada pana este gata camera.
Și tot ei erau supărați ca le.am cerut avansul înapoi, și tot ei vorbeau pe un ton necivilizat!
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Piscina nu arata deloc cum este în poze! Veche, urâtă și neîngrijita!
Prețul este foarte mare ptr ceea ce îți oferă!
Răspunsul unității:
Cu tot raspectul , doamna, nu suntem perfecti ,incercam, faptul ca am ramas fara o fata de perna la camera ,se mai intampla peste tot, la noi a fost ceva inedit , ne cerem scuze pentru asta ,s-a intarziat de la spalatoria din oras ,dar nu vad o tragedie din asta , faptul ca ati asteptat la terasa si nu in strada , cum relatati ,20 minute , cat despre apa de piscina si piscina in sine, va informam ca se fac bilunar analize de apa de catre organele de control , iar clientii se bucura enorm,de aceasta, nu inteleg de ce din rea vointa trebuie sa denigrati imaginea locatiei,va informez faptul ca peste tot in reclame , piscina arata exact ca in realitate. Multumim
   Ramona Z. din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 25.08.2016 - 27.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mancare foarte buna,preturi accesibile!
thumb_down
Aprecieri negative:
In baie cred ca se pot face unele imbunatatiri!
Răspunsul unității:
Multumim :)
   Daniel O. din Craiova
nota: 8.2
schedule sejur: 09.08.2015 - 11.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mancarea este una exceptionala.Recomand tuturor borsul si saramura de crap sau stiuca.
De asemenea pretul mancarii mi s-a parut unul rezonabil.
Apa din piscina curata.
thumb_down
Aprecieri negative:
Camerele ce dau spre piscina sunt galgioase , in sensul ca in timpul zilei se aude zgomotul celor de la piscina .
Răspunsul unității:
Multumim :)
   Cristian P. din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 26.07.2014 - 30.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Tot personalul este amabil si prietenos. Serviciile sunt OK. Proprietarii se implica activ.
Toate dotarile sunt noi si functionale. Camerele sunt mari si luminoase.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mai multe prize in camere ar fi binevenite. Deasemenea la baie poate ar mai fi utila o polita suplimentara pentru diverse obiecte personale si prosoape.
Răspunsul unității:
Multumim pentru comentariul dumneavoastra d-nule Pacurar, cu siguranta vom tine cont de parerea dumneavoastra, si am marea satisfactie, deoarece,am putut sa va oferim un sejur placut. Va mai asteptam :)
   Mihai S. din Braila
nota: 8
schedule sejur: 24.07.2014 - 27.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Patroana este de nota 10+ atata ca servicii, relatiile cu clienti , informatiile furnizate si amabilitate
piscina merita toate laudele: bine amenajata, intretinuta si servicii de calitate un loc de joaca pt copii excelent amenajat meniul destul de diversificat
thumb_down
Aprecieri negative:
Curatenia in camere aparatele de aer conditionat neintretinute pur si simplu am ramas fara hartie igienica o parte din personal mai trebuie cizelat in ceea ce priveste relatiile cu clienti domnul patron ar putea sa se ridice la nivelul sotiei in ceea ce priveste atentia acordata tuturor clientilor
Răspunsul unității:
Multumim pentru comentariu d-le Sava, imi pare rau ca ati ramas fara hartie igienia desi eu personal va spun la receptie ca` pentru orice aveti nevoie pe parcursul sejurului sa solicitati`, nu avem cum sa intram in camere sa vedem ce va lipseste, corect? Iar in ce priveste aerele conditionate sunt NOI, CE este DE intretinut LA ELE ? Noi va mai asteptam cu placere si cu alta ocazie :)
   Costel D. din Ploiesti
nota: 7.8
schedule sejur: 04.10.2013 - 06.10.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiune noua, curata si confortabila. Administratorul pensiunii, Dna Alina, foarte amabila si raceptiva la sugestiile clientilor privind programul zilnic.
Mancare gatita foarte gustos si portii abundente, la pret normal pentru restaurant.
Existenta a doua salupe ( una pentru 10 persoane si alta pentru 4 persoane ) asigura conditii comode de calatorie pe canalele Deltei pentru plimbarile de agrement si acces rapid la locurile de pescuit.
thumb_down
Aprecieri negative:
La baie nu exista cadita de dus iar dusul este fix pe perete ,, teava si para de dus`
   Lucia P. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 12.08.2013 - 15.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere foarte spatioase si curate, mobilate cu gust, mancare buna si personal foarte amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Dusurile ar trebui imbunatatite
   Tomy din Constanta
nota: 9.3
schedule sejur: 04.05.2013 - 05.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte amabil, curatenie impecabila iar atmosfera este tipica unei vacante perfecte. Ce va recomand este sa puteti sta minim 3 zile pentru a avea timp sa parcurgeti toate activitatile specifice zonei..Fara graba..
Răspunsul unității:
Va multumim domnule Apintei pentru alegera facuta si va mai asteptam :)
CONTACT UNITATE
Alina Feodor
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,