adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Daria din Dunavatul de Jos

Dunavatul de Jos , str. Lacului, nr. 4  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile casei Daria din Dunavatul de Jos


   Daniel Florentin din Constanta
nota: 9
schedule sejur: 27.05.2016 - 28.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Persoane primitoare, amabile, ospitaliere, receptive, sociabile, atente dar și discrete, într-un cuvânt - gazda perfectă.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mici îmbunătățiri în confortul camerelor de locuit (dormitoarelor).
   Adrian D. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 15.08.2013 - 19.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazdele nostre sunt niste oameni deosebiti, foarte primitori si care au raspuns cu multa caldura tuturor dointelor noastre. Doamna Daria este o gospodina excelenta, iar domnul Lucian ne-a plimbat cu barca (8 persoane!) prin Delta si ne=a oferit o multime de povesti minunate! Si sa nu-l uitam pe Dragos, cel care ne-a inveselit atmosfera cu rasul lui Cristalin. Este cert ca ne vom intoarce curand si cu drag la `Casa Daria`. Va multumim!
Răspunsul unității:
Va multumim si va mai asteptam cu mult drag.
   Claudiu-teodor B. din Iasi
nota: 9.8
schedule sejur: 27.09.2012 - 30.09.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda 100% orientata spre nevoile clientilor. Foarte amabila. Barci ieftine la dispozitie. Lada frigorifica pt peste. Orice era nevoie pt o excursie in Delta am gasit acolo.
   Marius T. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 07.07.2012 - 11.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazarea, mancarea servita super, distanta fata de locurile de pescuit sunt exact ca in descrierea facuta de proprietar pe TURIST INFO.
   Daniel P. din Constanta
nota: 8.3
schedule sejur: 28.04.2012 - 29.04.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazarea a fost ok, pozitie buna, gazda ospitaliera.
CONTACT UNITATE
Filipov Daria
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,