adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Decebal din Dubova 4 grade grade grade grade

Dubova , str. Dubova  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Decebal din Dubova


   Ileana din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 07.08.2015 - 09.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditii foarte bune de cazare. Locatie de vis foarte bine amplasata fata de obiectivele turistice. Voi reveni cu placere.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu se face curatenie zilnic im camera
   Daniel G. din Slobozia
nota: 4.7
schedule sejur: 14.07.2015 - 18.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Peisajul este de vis. Bucataria buna.
thumb_down
Aprecieri negative:
In camera nu este frigider.
- usa de la balcon nu are sita ( la nicio camera ), daca ai deschis-o seara .....musculite ( multe, multe )
- la micul dejun nu ti se da apa. Apa de baut sau orice lichide. Sigur, poţi cumpara.
   Marian din Bucuresti
nota: 7.2
schedule sejur: 29.04.2015 - 06.05.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasare deosebita, servire relativ buna, facilitati acceptabile (piscina, hidrobiciclete, plimbari cu vaporasul in sezon), mancare diversificata.
thumb_down
Aprecieri negative:
Raportul calitate pret al camerelor pe noapte sensibil deficitar pentru client, mobilier interior camere restrans si insificient, lipsa frigider, peretii despartitori camere neizolati fonic.
   Laura Z. din Pitesti
nota: 8.2
schedule sejur: 26.07.2014 - 28.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitie pe malul apei; toate camerele au vedere la dunare.camerele curate
micul dejun mai mult decat suficient
thumb_down
Aprecieri negative:
Personal serviabil, dar un pic dezinteresat (o parte dintre ei)
timpul de asteptare la masa este f lung: o ora si jumatate seara, desi proprietarul era langa noi nu a facut nimica..
recomand la cazare, nu recomand restaurantul.
   Marian V. din Ploiesti
nota: 9.3
schedule sejur: 09.07.2014 - 12.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia hotelului de exceptie cu dotare completa. Personal amabil si profesionist.
   Cristian din Bucuresti
nota: 6.3
schedule sejur: 03.09.2013 - 09.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Piscina, peisajul, personalul- partial (Madalina a fost super ok).
thumb_down
Aprecieri negative:
Camerele erau de 2*+, meniul la restaurant era f scump si `zgarcit`. Pe malul Dunarii pestele era mult mai scump ca puiul.
   Sorin V. din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 09.09.2013
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am fost contactat de personalul pensiunii
   Cristina A. din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 02.05.2013 - 06.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere mari, luminoase,cu vedere la Dunare, perete vitrat si balcoane mari pe care se poate face plaja. Atmosfera familiala,personal foarte amabil, administratorul-un domn atent si elegant.
thumb_down
Aprecieri negative:
Sugestii :protectie contra insecte prin usi cu plasa, minifrigidere,eventual umbrelute pe balcon.
Izolarea fonica- slaba.
Locatia se preteaza pentru sejururi scurte, obiective turistice foarte putine.
   Mihai T. din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 13.04.2012 - 16.04.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul;
-confortul;
-serviciile.
thumb_down
Aprecieri negative:
In perioada cat am stat nu s-a facut curat in camera, nu s-au schimbat prosoapele si implicit nu s-a dus cosul de gunoi. In strainatate la hotel de 2- 3 stele beneficiezi de aceste lucruri, pe care le consider obligatorii.
   Corina din Timisoara
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 03.05.2012
thumb_down
Aprecieri negative:
Nici macar nu mi s-a raspuns la cererea de rezervare. Nu inteleg de ce exista optiunea asta daca nu se tine cont de ea.
CONTACT UNITATE
Cernea Claudiu
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,