adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Hercules din Dubova

Dubova , str. Cazananele Dunarii, nr. p2  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu copii mici

Recenziile casei Hercules din Dubova


   Valentina din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 01.08.2016 - 07.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mi-a placut totul:gazda f amabila,peisaje mimunate casa curata dotata corespunzator
Croaziera plimbarile totul de vis.
thumb_down
Aprecieri negative:
Din pacate am avut si nemultumiri din partea vecinilor,care erau cazati la vila Marbela,pentru ca poprietari vilei pentru bani accepta pe oricine si nu le spune ca trebuie sa respecte si linistea.
   Marian din Bacau
nota: 10
schedule sejur: 28.06.2016 - 01.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste,gazde primitoare, vedere superba.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt.
Răspunsul unității:
Multumesc frumos d-le Marian
   Andreea din Timisoara
nota: 9.2
schedule sejur: 13.09.2013 - 15.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pret foarte convenabil pentru un grup mai mare
- curat, spatios, gresie pe jos, paturi mari, comfortabile, desi sunt de 2 persoane pot dormi 3 linistit
- zona gratarului acoperita
- ponton la dunare
   Adriana din Cluj Napoca
nota: 10
schedule sejur: 25.08.2013 - 31.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazare excelenta
- locatie excelenta
- ponton foarte bine organizat
- loc pentru gratar bine utilat
- proprietari amabili, serviabili
   Mihai T. din Cluj-napoca
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 25.06.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Chiar daca nu am ramas la pensiune din cauza lipsei de locuri, proprietarul m-a ajutat cu informatii si rezervari pentru o croaziera pe Dunare. Multumiri!
CONTACT UNITATE
Lucia Mirsu
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,