adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Stella din Dragus 3 grade grade grade

comuna Dragus , sat Dragus, aleea Fagului, nr. 1006 (la aprox. 4.6 km de centrul loc. Sambata de Sus)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu copii mici

Recenziile pensiunii Stella din Dragus


   Adrian S. din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 07.10.2016 - 09.10.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, amabilitate si dorinta de a fi de ajutor din partea administratorilor, mancare buna si in cantitate indestulatoare, produse "de casa", unele oferite chiar din partea casei - un alt plus la adresa tinerilor care se ocupa de pensiune
thumb_down
Aprecieri negative:
Desi nu se incadreaza neaparat la "minusuri" ar fi bine ca administratorii/proprietarii sa reuseasca sa finalizeze toate lucrarile ce tin de constructia in sine, inclusiv curtea. Probabil ca nici nu e nevoie sa le recomandam noi, turistii, acest lucru, si e chiar si dorinta lor.
   Radu din Rosiorii De Vede
nota: 9.7
schedule sejur: 11.07.2016 - 15.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Atitudinea proprietarilor, au fost sociabili, prietenoşi, dispuşi să rezolve orice problemă întămpinată de noi.
- mâncarea e unul din punctele forte, au un bucătar foarte priceput.
- pensiunea e frumoasă, curată, o recomand cu toată convingerea.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar exista un minus, dar acesta nu ţine de proprietari, şi anume starea drumului, acesta nefiind asfaltat, praful se ridică ori de câte ori trece vreo maşină.
   Duta I. din Brasov
nota: 10
schedule sejur: 29.04.2016 - 30.04.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am petrecut un weekend minunat la Stella Dragus, proprietarul ne-a ajutat de fiecare data cand am avut nevoie si in acelasi timp a avut o prezenta foarte discreta.
Pensiunea e foarte bine dotata, camerele sunt mari si călduroase.
Pensiunea e intr-o zona frumoasa si linistita, la cam 5 - 10 minute de mers cu masina de manastirea Sambata si la 2 minute de Aventura Park.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,