adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Tora din Dorna Arini

comuna Dorna Arini , sat Dorna-Arini, str. Gura Negrii, nr. 411 (la aprox. 5.1 km de centrul loc. Vatra Dornei)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Tora din Dorna Arini


   Giani din Focsani
nota: 6
schedule sejur: 24.12.2016 - 27.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona foarte linistita si ferita de masini.
Râul din spatele vilei.
thumb_down
Aprecieri negative:
Incălzirea la parter insuficienta.
Saltelele de la paturile duble sunt uzate.
Tineti cont ca in aceasta locatie se cazeaza si grupuri de copii in tabere iar intretinerea si calitatea utilitatilor nu este cea mai perfecta.
Lipsa transparenta referitor la ce este inclus in meniu la oferta de pe site in perioada de Craciun.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Nu are localizarea corecta. Este gresita cu cativa metri, dar este dincolo de rau fata de unde este localizata. Nu se poate ajunge pe acolo. E nevoie de alta ruta pe ultimii 2 km care sa ajunga la locatie.
   Adrian din Chișinău
nota: 8.7
schedule sejur: 21.07.2016 - 25.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Frigiderul din camera,
Gratarul,
Raul din spate,
Mancare gustoasa la pret rezonabil,
Pozitionata pe drumul spre parcul Calimani si ferit totusi de zfomotul drumului
thumb_down
Aprecieri negative:
Neesentiale, ca la 3 stele.
   Diana Ioana din Iași
nota: 8.8
schedule sejur: 12.02.2016 - 14.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiune linistita, departe de agitatia statiunii si totodata foarte aproape de principalele puncte de interes din Vatra Dornei (in cazul in care deplasarea se face cu masina). Un peisaj exceptional inconjoara pensiunea si poate fi privit chiar din balconul unora dintre camere; rau in curte, ceea ce ofera un plus de culoare si autenticitate pensiunii. Camerele decente, foarte spatioase, amenajate cu bun gust, balcon foarte mare. Personalul primitor si preocupat de bunastarea clientilor, ne-a ajutat cu lemne pentru foc si cu sfaturi la prepararea gratarului.
De asemenea pensiunea dispune de un separeu foarte bine izolat fonic care a permis grupului cu care am mers acolo sa stea inconjurat de voie buna pana seara tarziu fara a deranja celelalte persoane cazate.
thumb_down
Aprecieri negative:
Scurgerea de la baie are o problema, apa se scurge pe langa cabina de dus, insa nu este un inconvenient de amploare. Tot in baie ar trebui un afis cu atentionarea `Apa nepotabila!!!` deoarece am constatat prea tarziu ca are o culoare galbuie si gust de rugina. Este rezonabila pentru igiena corporala insa deloc potrivita pentru baut.
Un alt inconvenient a fost faptul ca initial ni s-a spus ca avem acces la bucatarie (lucru intrebat inainte de a pleca pentru o eventuala aprovizionare cu tacamuri si tot ce trebuie pentru gratar). Cand am ajuns acolo domnii de la bucatarie au fost destul de sceptici punand conditii de genul `numai doua persoane in bucatarie`, si la spalatul vaselor facand comentarii de genul ca `si apa cu sapunul de vase costa, dar ne vom socoti noi`, lucru destul de deranjant in conditiile in care ni s-a promis acces la bucatarie. Tin sa precizez insa ca acest incident s-a petrecut in prima seara, in care am gatit noi gratarul. Restul sejurului a fost fara alte incidente din parte personalului, ba chiar au fost foarte primitori. Consider ca acea `socoteala` s-a achitat in momentul in care am comandat si de la restaurantul din incinta pensiunii.
Un alt eventual minus a fost faptul ca patul dublu era din doua saltele de o prsoana lipite. Pentru mine personal nu a fost un dezavantaj insa pentru familii cu un copil care ar presupune sa doarma 3 in pat presupun ca ar fi putin deranjant.
totusi toate aceste minusuri nu au impiedicat reusita sejurului, ba chiar conditiile pensiunii au facut ca vacanta sa fie una dintre cele mai reusite!
   Alexandru din București
nota: 7.8
schedule sejur: 30.12.2014 - 03.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Raul Bistrita in spatele pensiunii.
Locatie nu este la sosea, deci nu este zgomot de trafic auto
thumb_down
Aprecieri negative:
Gresie pe scarile din fata usii, deci rezulta ghetus
CONTACT UNITATE
Gabi si receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,